شهادت مامور پلیس در عملیات دستگیری سارقان منزل

اعتمادآنلاین|

یک مامور پلیس تهران در عملیات دستگیری سارق فراری منزل با ضربه چاقوی او به شهادت رسید.

به گزارش اعتماد آنلاین، حوالی ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز در پی مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت موتوری کلانتری نامجو مستقر در میدان سپاه و اعلام اینکه سارقان در حال سرقت از منزل خواهر او هستند و خواهرش تنها در منزل به سر می‌برد، بلافاصله با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع اعلام شده واحد گشت موتوری در محل حضور پیدا کرد.

به محض ورود ماموران، یکی از سارقان دستگیر اما سارق دوم که از منزل خارج شده بود اقدام به فرار کرد. استوار یکم کیوانلو به تعقیب این متهم پرداخت که در این تعقیب و گریز سارق دوم ناغافل با چاقو ضربه‌ای به سینه مامور پلیس وارد کرد. استوار کیوانلو با وجود زخمی شدن سارق را دستگیر کرد و سپس خود او به بیمارستان انتقال داده شد اما به دلیل شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از ورود به منزل دست و پای خانمی را که در خانه بود بسته و در حال سرقت وسایل قیمتی منزل بودند که ماموران وارد عمل شدند.

سردار حسین رحیمی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت استواریکم کیوانلو، بیان داشت: پلیس امروز در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم مختلف است و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان وارد نماید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید براینکه شهادت هنر مردان خداست که با هنرمندی خود امنیت و آرامش جامعه را تضمین می‌کنند، عنوان داشت: شهادت مجاهدی دیگر از تبار حافظان امنیت و آرامش بار دیگر نشان داد که تا پای جان از امنیت و آرامش شهروندان دفاع خواهیم کرد .

وی افزود: مجاهدت و ایثار و دلاوری‌های شهید استواریکم کیوانلو در قاموس ایثار و شهادت این مرز و بوم برای همیشه خواهد درخشید و از یاد و خاطر همگان ماندگار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

پست بعدی

ترکیب بسته اینترنت سرپرست خانوار ۳ دهک کم‌درآمد چگونه است؟

ی سپتامبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| حدود یک ماه قبل وعده رئیس‌جمهوری مبنی بر تخصیص اینترنت رایگان به ۳ دهک کم‌درآمد جامعه اجرای و تحقق یافت و هر ۴ ماه یکبار، یک بسته شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت برای سرپرست خانوار ۳ دهک کم‌درآمد جامعه فعال می‌شود. به گزارش ایرنا، پس از ثبت‌نام بیش از ۹۴۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000