استرالیا از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انصراف داد

اعتمادآنلاین|

در اردیبهشت امسال چین اعلام کرد از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انصراف داده است. سران دولت چین شرایط مربوط به کرونا را دلیل صرف نظر از میزبانی این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. هند، اندونزی، تایلند و کره‌جنوبی رقیبان چین برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۳ بودند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال استرالیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم در مورد میزبانی این مسابقات در زمان مناسب مشخص خواهد شد.

فدراسیون فوتبال استرالیا یکی از نامزدهای میزبانی در این دوره از رقابت‌ها بود ولی این فدراسیون با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از این رقابت کناره‌گیری کرد و عنوان کرد قصد دارد برای میزبانی جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۶ نامزد شود.

این در حالی است که کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به نیکان اسپورت گفت: فدراسیون فوتبال ژاپن به طور غیررسمی در مورد امکان جایگزینی چین به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا در سال آینده با سران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط بوده است. ژاپن چهار بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است و پیش از این در سال ۱۹۹۲ میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت که تنها ۸ تیم در آن شرکت داشتند.

در کنار ژاپن فدراسیون فوتبال اندونزی، فدراسیون فوتبال کره جنوبی و فدراسیون فوتبال قطر خواهان جانشینی چین به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شدند.

کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده با بررسی دقیق امکانان این کشورها، میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام خواهد کرد.

پست بعدی

رئیس موساد به واشینگتن می‌رود

ج سپتامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری گزارش دادند که یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه) با «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی موساد جلسه‌ای کاری برگزار کرده تا وی را برای سفر هفته آینده‌اش به ایالات متحده آمریکا و دیدارهای با مقامات ارشد در واشنگتن آماده کند. به گزارش فارس، طبق گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000