یار عزیزی خادم همچنان در بازداشت

اعتمادآنلاین|

یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است. حالا سؤال این است که مهدی تاج تکلیف این مدیر را مشخص می‌کند؟

به گزتارش خبرورزشی، از فروردین ۱۴۰۱ تا امروز، علی‌رغم عزل عزیزی خادم و جایگزینی میرشاد ماجدی، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای هیأت رئیسه و حضور آنلاین موسوی در جلسات تشکیل شده، امکان عزل موسوی وجود نداشت و همین اتفاق باعث افول فوتبال و فوتسال زنان ایران در طی این مدت بود.

سرانجام بعد از انتخابات ۸ شهریور که با ریاست مهدی تاج همراه شد، حالا فرصت مناسبی برای تصمیم‌گیری در خصوص پست مهم نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال است. بر اساس قوانین، اگر موسوی ۴ جلسه غیبت در جلسات هیأت رئیسه داشته باشد، اعضا می‌توانند او را عزل و برای این سمت سرپرست انتخاب کنند.

موسوی پیش از این در یک جلسه غیبت داشته و به نظر می‌رسد با انتخاب مهدی تاج، بزودی جلسات بعدی هیأت رئیسه تشکیل خواهد شد و در صورت غیبت شهره موسوی در ۳ جلسه آینده، بالاخره تکلیف نایب رئیسی زنان فدراسیون نیز مشخص خواهد شد.

پست بعدی

چرا مرغ گران شد؟

پ سپتامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| حبیب اسدالله‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در پاسخ به چرایی افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر گفت: در یک ماه و نیم گذشته به دلیل بالا بودن تولید، تعادل میان عرضه و تقاضا بهم خورده بود و مرغداران به شدت در زیان بودند؛ به طوری که مرغداران به دلیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000