عاملان ترور شهدای مقاومت رامجازات می کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دو ملت ایران و عراق منتقم خون شهیدان مقاومت هستند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت. ⁧‫انتقام سخت‬⁩ تری در راه است. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنی..

5f184d44b3eb7_2020-07-22_18-59 دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دو ملت ایران و عراق منتقم خون شهیدان مقاومت هستند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت. ⁧‫انتقام سخت‬⁩ تری در راه است.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در مطلبی در فضای مجازی نوشت: ترامپ‬⁩ معترف است ارتش آمریکا با دستور مستقیم او مرتکب جنایت ترور دو چهره درخشان مبارزه با تروریسم سردار حاج ⁧‫قاسم سلیمانی‬⁩ و حاج ⁧‫ابومهدی المهندس‬⁩ شد.

وی ادامه داد: دو ملت ایران و عراق منتقم خون این شهیدانند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت. ⁧‫انتقام سخت‬⁩ تری در راه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دو ملت ایران و عراق منتقم خون شهیدان مقاومت هستند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت. ⁧‫انتقام سخت‬⁩ تری در راه است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f184d44b3eb7_2020-07-22_18-59 سیاسی/ سیاست داخلی 1 مرداد 1399 – 18:59

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در مطلبی در فضای مجازی نوشت: ترامپ‬⁩ معترف است ارتش آمریکا با دستور مستقیم او مرتکب جنایت ترور دو چهره درخشان مبارزه با تروریسم سردار حاج ⁧‫قاسم سلیمانی‬⁩ و حاج ⁧‫ابومهدی المهندس‬⁩ شد.

وی ادامه داد: دو ملت ایران و عراق منتقم خون این شهیدانند و تا عاملان آن را مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت. ⁧‫انتقام سخت‬⁩ تری در راه است.

منبع: مهر

70

شهدای مقاومت
علی شمخانی
ارتش آمریکا

اخبار مرتبط

خبر فوری در شبکه های اجتماعی

khabarfoori in social networks coronavirus پیشنهاد ما

از فرزانه انصاری‌فر تعهد گرفته شده بود اما به قولش عمل نکرد / در اعتراضات بهبهان، هیچ خسارتی به اموال عمومی و خصوصی زده نشد
فرمان حمله سایبری به ایران / ترامپ می خواهد فعالیت‌های آنلاین در ایران را مختل کند
۱۰۰سال پس از قراردادهای جنجالی با بریتانیا، ایران نظر به چین دارد / بحث‌برانگیزترین قراردادهای دوران قاجار و پهلوی را بشناسید
ترسناک‌ترین کشف جدید دانشمندان در مورد کرونا / واکسن کرونا را شاید باید به طور مداوم تزریق کنیم!
آتش بازی در ایران؛ از سوختن جنگلها تا انفجار در مراکز صنعتی / رسانه های اسرائیلی در سکوت منابع رسمی، مدعی خرابکاری صهیونیستها در ایران می شوند
همه قراردادهای پرحاشیه تاریخ ایران / از صلح ۵۰ساله با رومی‌های باستان بر سر ارمنستان تا عهدشکنی بریتانیا در بلوای هرات / سناریوی تکراری تهدید به جنگ، برای عقد قراردادهای یکطرفه با ایران
رویارویی چندمنظوره ایران با جبهه غربی / چطور می‌شود در جنگ رسانه‌ای پیروز شد؟

به روایت شما گلایه مخاطبان خبر فوری از عملکرد مشاورین املاک برخلاف مصوبه ستاد کرونا 1399/4/31 سهم آبادانی ها از پالایشگاههای نفت ! + تصویر 1399/4/31 انتقاد از افزایش قیمت خودرو 1399/4/31 حقوق معوقه پرسنل شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه 1399/4/31 گرانی بسته‌های اینترنت داد مردم را درآورد+ فیلم 1399/4/30 8 عدد بال مرغ ده هزار تومان ! 1399/4/30 ادامه

پست بعدی

سالمندان برای در امان ماندن از کرونا منابع پروتئینی مصرف کنند

چ جولای 22 , 2020
سالمندان برای در امان ماندن از کرونا باید منابع غذایی پروتئینی برای تقویت سیستم ایمنی بدن را مصرف کنند. سالمندان باید پروتئین مورد نیاز بدن خود را از منابع غذایی حاوی پروتئین مانند گوشت‌های کم چربی، مرغ، ماهی، سفیده تخم مرغ، فرآورده های لبنی بدون چربی یا کم چربی شیر، ماست، پنیر تامین کنند. حبوبات نیز از منابع گیاهی پروتئینی هستند که اگر با غلات مصرف شوند تمامی نیاز بدن به پروتئین را تامین می کنند. به طور کلی مصرف روزانه حداقل ۲ واحد از گروه گوشت و تخم مرغ و یک واحد حبوبات برای تامین پروتئین مورد نیاز سالمندان لازم است. جذب کلسیم و ویتامین D در سالمندان کاهش می یابد که خود اثر مخربی بر سلامت استخوان ها دارد و سبب افزایش احتمال شکستگی های استخوانی می شود. به این دلیل مصرف روانه مکمل کلسیم یا کلسیم د و مصرف ماهانه مکمل ۵۰ هزار واحدی ویتامکین د مطابق با دستورالعمل های وزارت بهداشت ضروری است. علاوه بر آن، مصرف حداقل ۲ واحد از گروه شیر و لبنیات که از منابع غنی کلسیم هستند توصیه می شود. بر اساس این گزارش، در برخی افراد که دچار عدم تحمل گوارشی شیر هستند، لازم است روزانه جایگزین های شیر مثل..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000