خرید روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ فرمان

به طور کلی یک نوع مایع صنعتی که در سیستمهای هیدرولیکی به کار می رود در این سیستم مایع صنعتی روغنی اصلی می باشد و در صورت تحت فشار قرار گرفتن وظیفه ای مانند تبدیل نیرو را انجام می دهد به این علت این وظیفه را دارد زیرا تراکم پذیری در این روغن کم می باشد.

روغن ایرانول و هیدرولیکی از ویژیگیهای برخوردار هستند مانند:

توانایی در روغن کاری: از رایج ترین و مهم ترین روغن هیدرولیک می باشد در این قسمت تولید کننده تصمیمی برای کیفیت روان کاری و روی چه میزان باشد در نظر می گیرد که این عامل تعیین کننده مهمی می باشد.

خواص فیزیکی و الکتریکی: این ویژیگی در روغن در سیستمهای گوناگون کار می کند خواص فیزیکی مانند میزان حرارت در سیستم می باشد.

سازگاری: این ویژیگی باعث می شود روغن با مواردی مانند فلز، آب بندها، موادهای دیگر بتواند سازگار باشد.

فشار سیستم: از مهم ترین ویژیگی در روغن هیدرولیک صنعتی با توجه به فشار در سیستم می باشد در این قسمت باید شرایط سیستم را در نظر گرفت تا میزان فشار را متوجه شد.

دما محیط: از ویژیگیهای دیگر روغنهای هیدرولیک این است که تحمل دمای بالا را دارند.

انواع افزودنی روغن هیدرولیک: مواد افزودنی فشارپذیر، ضد کف، شاخص گرانروی را بهبود می دهد، جدا کننده آب و غیره می باشد.

هنگامی باید روغن هیدرولیک را عوض کرد که رنگ آن تغییر کرده باشد، نشتی داشته باشد، بیشتر از میزان غلیظ شود، بوی سوختگی بدهد و محفظه ای که روغن در آن قرار دارد خالی شود در صورت مشاهده ی این عوامل باید روغن را عوض کنید و برای تعویض نباید دو تا روغن را با هم مخلوط کنید.

 

روغن هیدرولیک صنعتی فرمان

امروز برای نگه داری تجهیزات از روغن استفاده می کنند که این موضوع برای فرمان مستثنی نیست که برای استفاده طولانی مدت از روغن هیدرولیک صنعتی فرمان استفاده می کنند. یک اصولی است در مورد روغن هیدرولیک که هر ۴ سال و یا بعد از ۵۰ هزار کیلومتر و یا اگر مشاهده کردید که روغن به رنگ قهوه ای تبدیل شد، باید تعویض شود.

برای تعویض روغن هیدرولیک فرمان باید، روغن قدیمی را خارج و بعد روغن جدید را جایگزین کنید و لازم به ذکر است که بدانید همیشه از یک نوع روغن برای فرمان انتخاب کنید. یکی از مواردی که باید مورد اهمیت قرار بگیرد، شرایط مناسب و نگه داری است که از هدر رفتن روغن نباید جلوگیری شود.

برای یکی از مهمترین محاسبه عمر روغن هیدرولیک صنعتی فرمان باید طبق شرایطی را مدنظر داشت که می توان به خنک نگه داشتن روغن اشاره کرد که می توان گفت یکی از اصولی ترین فاکتور به شمار می رود.

در هنگام انتخاب  و خرید روغن هیدرولیک فرمان باید طبق پارامترها انتخاب کنید که این نکات را می توان به میزان کار روغن با مواد تشکیل دهنده آن، استحکام لایه های روغن، فشار در سیستم، میزان درجه حرارت روغن و گرانروی روغن اشاره کرد.

روانکاری روغن خاصیتهای بسیار زیادی دارد که تاثیر بسیار بالایی برای کاربرد بهتر فرمان دارد که در ادامه به صورت تیتر وار به آن می پردازیم.

  • جلوگیری از آسیب قطعات داخلی فرمان
  • تاثیر بالا خودرو
  • نرم شدن قسمت اتوماتیک چرخش فرمان
  • انتقال قدرت در فرمان

روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ

در هنگام خرید بررسی شرایط نگهداری روغن هیدرولیک برای ماشین سنگین بسیار مهم است برای خرید روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ باید به نکات مهم قبل از خرید که نشان کیفیت محصول است توجه نمایید:

سطح روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ باید روشن و شفاف باشد و برند مرغوب و با کیفیت باشد وسفت نباشد و از میزان روان کاری خوبی برخوردار باشد و دارای تاریخ انقضا باشد.

در کل می توان به این صورت بیان نمود که یک روغن هیدرولیکی استاندارد صنعتی با گرید افزون تر از گرانروی و نقطه اشتعال بالاتری برخوردار است روغنهای هیدرولیک صنعتی استاندارد به سبب کیفیت و مرغوبیت خوبی که دارد همیشه در بازار از طرفداران زیادی برخوردار بوده است.

روغن هیدرولیک استاندارد کاربردهای مختلفی در روان کاری اجزای داخلی چون زنجیر، کاسه نمد، رینگ، بلبرینگ و غیره مورد مصرف قرار می گیرد برای تولید روغن هیدرولیک غلیظ با میزان کیفیت مطلوب باید از شاخصه های استاندارهای روز دنیا بهره گرفت.

مواد ترکیبی در ساختار روغنهای هیدرولیک استاندارد حاوی روغن پایه و مواد ترکیبی شیمیایی می باشد برای تولید روغن پایه بصورت معمول آن را از تصفیه نفت خام تولید می نمایند و بدین صورت که در شروع با اضافه نمودن نفت خام در چند مرحله که مشتمل اضافه نمودن در اتمسفر و اضافه نمودن در خلاء است مایه ایی تولید می شود که از دمای افروزش و گران روی برخودار است در مرحله بعد با اضافه نمودن حلال پروپان مایه باقی مانده از انتهای مخزن استحصال می شود و در ادامه کار با اجرای اسلوب شیمیایی تلاش می شود تا ترکیبات ناخالص از مخزن جدا شود.

پست بعدی

«رئالیسم مصنوعی» به روی صحنه می‌رود

د آگوست 29 , 2022
پیش‌فروش بلیت‌های سومین نمایش ایمان اسکندری همزمان با رونمایی از پوستر آغاز شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000