بزم شبانه با شلیک مرگبار به پایان رسید

اعتمادآنلاین|

مرد مست در بزم شبانه با شلیک گلوله به سر دوستش‌، او را کشت و گریخت.

به گزارش جام‌جم‌، ساعت یک بامداد جمعه چهارم شهریور امسال صدای شلیک گلوله سکوت شبانه محله ابوسعید تهران را شکست. همه سراسیمه از خانه‌های‌شان بیرون آمدند. رد صدای تیراندازی آنها را به آپارتمانی در طبقه پنجم ساختمانی رساند. در خانه نیمه باز بود و صدای فریاد و گریه شنیده می‌شود. پس از ورود به خانه با جسد مرد جوانی رو‌به‌رو شدند که اصابت گلوله به سرش جانش را گرفته بود. بعد از دقایقی ماموران کلانتری ابوسعید خودشان را به ساختمان رساندند. پسر صاحبخانه به نام میلاد و دوستش بازداشت شده و دیروز در شعبه اول دادسرای جنایی تهران بازجویی شدند.

میلاد در تحقیقات گفت‌: ما چهار دوستیم و از سه سال قبل دورهمی داشتیم و هر چند ماه یک بار دور هم جمع می‌شدیم. پنجشنبه شب والدینم نبودند و دوستانم به خانه ما آمدند. نمی‌دانستم یکی از آنها کلت همراه دارد‌. همه مشروب خوردیم و در عالم مستی شوخی می‌کردیم. ناگهان دوستم کلتی را از زیر لباسش بیرون آورد و در حالی که می‌خندید‌، آن را سمت ما گرفت. با دیدن این صحنه شوکه شدیم و گفتیم سلاح را کنار بگذار که ناگهان به سر یکی از مهمان‌ها شلیک کرد و گریخت. نمی‌دانم انگیزه‌اش از این تیراندازی مرگبار چه بود. یکی از دوستانم با دیدن این صحنه ترسید و فرار کرد اما ما منتظر پلیس ماندیم. دیگر فرد بازداشت شده نیز گفته‌‌های میزبان بزم شبانه را تائید کرد‌.

محمد‌حسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری و رازگشایی از انگیزه‌اش در حالی ادامه دارد که دستور احضار مهمانی که شاهد بوده و فرار کرده هم صادر شد.

پست بعدی

مذاکرات برجامی به دولت رئیسی تحمیل شده است

ی آگوست 28 , 2022
اعتمادآنلاین| مالک شریعتی نیاسر، نماینده تهران گفت: سال سوم مجلس سال پختگیِ قوه مقننه است، با انتخابات آینده فاصله نسبتا مناسبی دارد (مجلس، خیلی درگیر انتخابات نیست) و دولت هم با گذشت یک سال، تثبیت شده است است. می‌شود امیدوار بود که انتصاب مدیران تمام شده باشد و برنامه‌های اساسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000