اتاق عملیات‌های مشترک با جهاد اسلامی را تقویت می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بعد از ظهر روز شنبه تأکید کرد که جنگ گروههای مقاومت با رژیم موقت صهیونیستی واحد است.

​به گزارش فارس، الحیه به شبکه خبری المیادین گفت که قطب‌نمای گروههای مقاومت فلسطین به سمت قدس تنظیم شده است و جنگ «وحدت میادین» برای مهار رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه دیدار مسئولان جهاد اسلامی و حماس برای تأکید بر این مسئله برگزار شد که هر گونه تلاشی برای بر هم زدن اتحاد مقاومت، به هدف خود نخواهد رسید، تصریح کرد: دیدارها بین حماس و جهاد قطع نشده است.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه هماهنگی بین حماس و جهاد اسلامی ادامه دارد، خاطر نشان کرد، در دیداری که برگزار شد، بر عمق رابطه راهبردی بین این دو گروه تأکید شد.

الحیه با اشاره به اینکه «دشمن ما یکی است و همگی در برابر آن متحد هستیم»، در پایان عنوان کرد: نشست [جهاد اسلامی و حماس] در بیروت، معنای مهمی داشت؛ زیرا مقاومت، مشترک است. ما در این دیدار بر تقویت اتاق عملیات مشترک، تأکید کردیم».

این در حالی است که یک هیأت از حماس شامل «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر این جنبش، خلیل الحیه و «زاهر جبارین» از اعضای دفتر سیاسی حماس با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار کردند.

در این دیدار درباره تحولات منطقه، مسأله فسلطین و تلاش رژیم صهیونیستی برای ریشه‌کن کردن مقاومت در سرزمین فلسطین و نبرد وحدت میادین (جنگ سه روزه) بحث و تبادل نظر شد.

پست بعدی

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت "ناسالم"

ش آگوست 27 , 2022
اعتمادآنلاین| شهریار عسکری با اشاره به وضعیت هوای شهرهای خوزستان اظهار کرد: طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (پنجم شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۱۷۴ و اندیمشک ۱۵۴ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این دو شهر در وضعیت "ناسالم" قرار داشته است. به گزارش ایسنا، وی افزود: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000