اعزام 100 تانکر آبرسانی از استان تهران به همدان

اعتمادآنلاین|

عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور تعداد ۱۰۰ تانکر آب طی طرح جهاد آبرسانی از استان تهران به استان همدان با حضور محسن منصوری استاندار تهران و دیگر مسئولان اعزام شد.

​به گزارش فارس، محسن منصوری استاندار تهران اظهار کرد: از همه همکاران در دستگاهه ای اجرایی استان تشکر می کنم چرا که امروز صبح طی تماسی که داشتیم تصمیم گیری شد که این اقدام انجام شود که در این مدت این تعداد دستگاه آماده شد.

وی گفت: در بحران های مختلف باید فعال با مسائل برخورد کرد گاهی یک مسئول در گرداب مسائل و در این گرفتاری های اجرایی شاید نتواند حرکت کند و شاید دسترسی به خیلی از امکانات پیدا نکند لذا ما باید این را فراهم کنید در همین راستا امروز صبح طی تماسی با استاندار همدان اعلام آمادگی برای کمک کردیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران پیش از این بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود، الگوی مصرف را رعایت و از استفاده بی‌رویه آب پرهیز کنند و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه آبرسانی در شرایط کم‌آبی، رسانه‌ها بر اساس رسالت خبری خود، ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به موفقیت پروژه‌های آبرسانی هستند تا الگوی صحیح و روش‌های درست مصرف آب از طریق رسانه اطلاع‌رسانی شود.

پست بعدی

واکنش جوزپ بورل به پاسخ آمریکا به نظرات ایران

پ آگوست 25 , 2022
اعتمادآنلاین| جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که پاسخ آمریکا به نظرات ایران در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌ها را دریافت کرده است. ​به گزارش فارس، بورل گفت که فکر می‌کند که پاسخ آمریکا «بسیار معقول» است. او گفت: «ما همین الان پاسخ آمریکا را دریافت کردیم. طرح بسیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000