توافق بزرگ پرسپولیس با مهاجم خارجی مطرح

اعتمادآنلاین|

با فسخ قرارداد شرزود تمیروف، باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که فصل گذشته در الغرافه قطر بازی می‌کرد را آغاز کرد.

​به گزارش فارس، با وجود توافقات کلی که در این مذاکرات به دست آمد اما دیاباته اعلام کرده بود که باید نظر خانواده‌اش را برای حضور در پرسپولیس جویا شود. این در حالی است که این بازیکن همه مدارک مورد نیاز را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرده بود.

این موضوع باعث شد تا برخی خبر از به بن بست رسیدن این مذاکرات بدهند اما باشگاه پرسپولیس این مذاکرات را ادامه داد تا بتواند دیاباته را جذب کند. حالا خبر می‌رسد که توافقات به مرحله بسیار خوبی رسیده و به زودی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این قرارداد امضا خواهد شد.

در صورتی که مساله خاصی پیش نیاید دیاباته تا نهایتا فردا خبر توافق قطعی با پرسپولیس را به اطلاع مدیران این باشگاه خواهد رساند.

پست بعدی

سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه برای تقدیم به رهبر معظم انقلاب آماده شد

پ آگوست 25 , 2022
اعتمادآنلاین| جلسه فوق العاده امروز پنجشنبه (3 شهریور) مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع برگزار شد. در این جلسه به بحث و بررسی درمورد بندهای مربوط به سیاست خارجی، ارتقاء مشارکت سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه، قوه قضائیه، پدافند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000