بهترین جراح پیکرتراشی بدن چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران هستید اما نمی دانید این جراح باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید . ممکن است فردی پس از مدت ها تلاش برای رسیدن به تناسب اندام و زیبایی، باز هم نتواند به هدف خود دست یابد و به این نتیجه برسد که جراحی پیکرتراشی می تواند بهترین راه برای رسیدن به خواسته های خود باشد و به دنبال بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران باشد.

پیکرتراشی یک روش موثر و ایمن برای کاهش وزن است. این یک روش پزشکی است که می تواند در کنار سایر درمان ها مانند ورزش و رژیم غذایی مورد استفاده قرار گیرد. کانتورینگ بدن با جایگزینی سلول‌های چربی با سلول‌های سالم عمل می‌کند و در عین حال بافت‌های اضافی بدن شما را از بین می‌برد. هدف این درمان این است که به شما کمک کند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و در نهایت به موفقیت طولانی مدت کاهش وزن دست یابید.

پیدا کردن یک جراح پیکر تراشی

با توجه به ماهیت پرسود جراحی پلاستیک و عمل های زیبایی، بسیاری از موارد کلاهبرداری شامل افرادی که خود را به عنوان جراحان پلاستیک نشان می دهند بسیار رایج است. پس به دنبال بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران باشید که تجربه و مهارت کافی داشته باشد. اگر از این واقعیت که قرار است جراحی کنید راحت هستید و فردی را می شناسید که جراحی مشابهی داشته است، می دانید که از او در مورد جراح خود بپرسید. آیا آنها جراح خود را به دوستی که تحت عمل مشابه قرار می گیرد توصیه می کنند؟ آیا آنها از نتیجه نهایی جراحی خود راضی بودند؟ آیا جراح آنها آماده پاسخگویی به سوالات آنها بود؟

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ،که به شما همراهان عزیز کمک میکنه تا بتونید بهترین های هر حوزه رو خیلی راحت پیدا کنید .

اگر به جراحی مانند پیکرتراشی فکر می کنید، در یافتن یک جراح دارای مجوز که به طور رسمی در زمینه جراحی پلاستیک آموزش دیده است، بسیار کوشا باشید. دوست شما می تواند به شما بگوید که آیا برای جراحی آمادگی خوبی دارد و آیا اطلاعات لازم برای تصمیم گیری را دارد یا خیر. حتما نظر آنها را در مورد امکاناتی که در آن جراحی انجام شده است، بپرسید. اگر آنها نتیجه خوبی به شما دادند، باید جراح دیگری را در نظر بگیرید.

قبل از تصمیم گیری، اطلاعات مربوط به جراح را بررسی کنید !

قبل از انجام جراحی حتما از بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران در مورد تجربه و تخصص آنها سوال کنید و حتما مدارک لازم را در این زمینه از آنها بخواهید. همچنین در صورت امکان عکس های جراحی های قبلی را ببینید و نتیجه جراحی را جویا شوید. پس از این بررسی ها زمان کافی را برای انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در ایران و تهران اختصاص دهید تا بتوانید بهترین جراحی را انجام دهید و از نتیجه راضی باشید. پس از انجام این معاینات باید با جراح پیکرتراشی وقت ملاقات بگیرید. هنگامی که می توانید به جراح مراجعه کنید، سؤالات خود را بپرسید.

آیا جراح به سؤالات قابل فهم پاسخ می دهد؟ آیا آنها به سرعت پاسخ می دهند یا زمان لازم را به شما می دهند؟ و خیلی چیزهای دیگر را در نظر بگیرید. در مورد مهارت های جراحی، سوالاتی مانند “چند بار این عمل را انجام داده اید؟” مفید هستند یک جراح باید به اندازه کافی عمل شما را انجام داده باشد تا از توانایی خود برای انجام کامل آن اطمینان داشته باشد.

انواع روش های پیکرتراشی بدن

  •  
    • جراحی پیکرتراشی با لیپوساکشن (حذف چربی): در این روش هیچ برشی در بدن فرد ایجاد نمی شود و نیازی به بخیه نیست.
    • انجام پیکرتراشی به روش لیپوماتیک
    • لیپولیزر
    • پیکرتراشی با پال
    • پیکرتراشی با ویزرلیپو
    • عمل پیکرتراشی از طریق اولتراسونیک
    • لیپوست

اگر به خوبی انتخاب شود، هر یک از این روش ها می تواند مزایای خاصی داشته باشد. زیرا هر یک از روش های بازسازی بدن، تخلیه و از بین بردن بخشی از حجم مشخصی از چربی اضافی را ممکن می سازد. بهترین پزشک مجسمه سازی بدن، پزشکی است که علاوه بر داشتن مهارت در انجام هر یک از روش های ذکر شده در پیکر تراشی، بتواند با توجه به شرایط فیزیولوژیکی بدن، مناسب ترین روش را برای انجام این کار پیشنهاد دهد

بهترین روش پیکرتراشی

در کتب مرجع جراحی پلاستیک، هیچ گونه اولویتی بین روش های پیکرتراشی قائل نشده اند و همه روش ها از نظر علمی برابر هستند و تنها چیزی که در بازگشت مثبت این عمل نقش دارد، میزان مهارت و شایستگی افراد است. بنابراین این باور عمومی که متأسفانه برخی از پزشکان به دلیل استفاده از یکی از روش های ذکر شده و یا تنها استفاده از یکی از وسایل ضروری برای پیکرتراشی در بین مردم جای خود را به جا گذاشته اند کاملا اشتباه است.

کانتورینگ بدن برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

پیکرتراشی را می توان برای هر قسمتی از بدن که دارای تجمع چربی است و به کل بدن اجازه می دهد شکل ایده آلی پیدا کند استفاده می شود.

اما برخی از پیکرتراشی رایج تر و سخت تر هستند، از جمله:

  • مجسمه سازی شکم و پهلو
  • مجسمه بازو
  • مجسمه سازی ران ها

پس از انجام جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو، جراحان زیبایی ممکن است استفاده از گن را برای مدتی توصیه کنند تا نتایج جراحی ماندگارتر شود. البته به یاد داشته باشید که اصلاح یک عمل زیبایی برای از بین بردن چربی های زیر پوستی و سطحی محسوب می شود و برای کاهش وزن یا از بین بردن چربی های خطرناک خون مفید نیست.

کلام آخر 

 فردی که تصمیم به انجام پیرکرتراشی خود توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی پیکرتراشی شما دارد. انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران توسط سایت تاپتنا به شما کمک می کند تا یک جراحی حرفه ای و خوبی را تجربه کنید . 

پست بعدی

پنج شنبه کدام خودروها را ارزان کرد ؟

پ آگوست 25 , 2022
فرارو نوشت: دنا، سمند، پژو پارس، ۲۰۶، ۲۰۷ دنده‌ای، رانا پلاس و تندر امروز پنجشنبه سوم شهریور بین سه تا هشت میلیون ارزان شدند و قیمت پراید وانت، تیبا هاچ‌بک پلاس و شاهین نسبت به دیروز دو میلیون کاهش پیدا کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000