اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی برای ۸۲۰ هزار فرهنگی

اعتمادآنلاین|

مجید نصیرایی، نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه، امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی برای بیش از ۸۲۰ هزار فرهنگی اجرایی و تعداد کمی از دایره قانون خارج شده‌اند که مجلس تلاش می‌کند این معلمان نیز مشمول این قانون شوند.

​به گزارش فارس، وی افزود: برخی از معلمان از جمله مشمولان طرح مهرآفرین و معلمان مامور به خدمت در دستگاه‌های دیگر از این رتبه‌بندی خارج شده‌ که بعضی این از معلمان سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال دارند.

نصیرایی اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را اقدامی بزرگ دانست و گفت: این طرح بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری معلمان با اهتمام مجلس و دولت انقلابی قانونی و اجرایی شد.

نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه افزود: دولت سیزدهم نیز با طرح گفتمان انقلاب و با وجود فشار‌های فراوان اقتصادی در اجرای این قانون و تحقق رتبه‌بندی معلمان با مجلس همکاری کرد.

وی دستاورد‌های علمی، نظامی و امنیتی را نتیجه تفکر انقلابی برشمرد و گفت: امروز ابرقدرت‌ها جرأت ندارند که در موضوعات نظامی با ایران رو در رو شوند. اگر همین تفکر در حوزه اقتصاد، معیشت و مدیریت عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حاکم شود، آثار آن در جامعه محسوس خواهد بود.

پست بعدی

اکرمی : احیای برجام باید خود را در سفره مردم نشان بدهد / اکنون ، مردم با گرانی‌های زیادی مواجه هستند

س آگوست 23 , 2022
آرمان ملی نوشت : اکرمی گفت : تحریم‌ها و عدم امکان فروش نفت، دولت را در وضعیت پرچالشی قرار داده است. هرچند معتقدم دولت در همین مدت نیز می‌توانست در برخی مسائل عملکرد بهتری داشته باشد اما درصورتی‌که تحریم‌ها برداشته شود شرایط تغییر می‌کند و این احتمال وجود دارد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000