به جای انتقام خون دخترم به دنبال پیروزی نظامی هستیم

اعتمادآنلاین|

الکساندر دوگین، فیلسوف روس و فردی که از او با عنوان متحد و استراتژیست ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری روسیه یاد می‌شود، در بیانیه‌ای اعلام کرد: همانطور که می‌دانید در یک اقدام تروریستی توسط رژیم نازی اوکراین دخترم داریا در ۲۰ اوت هنگام بازگشت از جشنواره "سنت" در نزدیکی مسکو به طرز وحشیانه‌ای در مقابل چشمانم به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وی ادامه داد: داریا دختر زیبای ارتدوکس، میهن پرست، خبرنگار نظامی، کارشناس تلویزیون و فیلسوف بود. سخنرانی‌ها و گزارش‌های او همیشه عمیق، مستدل و درست بوده است. او هرگز خواستار خشونت یا جنگ نشد. او در آغاز سفر خود یک ستاره در حال ظهور بود. دشمنان روسیه او را ناعادلانه کشتند.

این فیلسوف روس هم‌چنین ادامه داد: چنین اقدامات تروریستی برای ایجاد تفرقه و شکاف در بین روس‌هاست اما تروریست‌ها موفق نخواهند شد. ما به دنبال انتقام نیستیم بلکه پیروزی می‌خواهیم.

دوگینا در زمان کشته شدن درحال راندن خودروی پدرش بود و ظاهرا هدف اصلی عاملان این انفجار، پدرش بوده است.

روز دوشنبه سرویس امنیتی روسیه ویدئویی را منتشر کرد که در آن عامل انفجار فردی به نام "ناتالیا ووک" ۴۳ ساله است که تحت نام "شابان" فعالیت دارد و در فهرست پرسنل گارد ملی اوکراین کار می‌کند.

پست بعدی

سارقان مسلح زنی را در شیراز گروگان گرفتند

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| سارقان مسلح که در شیراز اقدام به گروگان‌گیری کرده بودند، در عملیاتی ویژه دستگیر شدند. به گزارش اعتماد آنلاین، این حاادثه بعدازظهر دوشنبه رخ داد و ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت مسلحانه خودرو و آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع و به سرعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000