خرید سگ هاسکی بزرگ مشهد

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نژاد سگ، نژاد هاسکی بوده و سگ هاسکی طرفداران بسیار زیادی دارد و روزبه‌ روز طرفداران بسیار زیادی پیدا می‌ کند و حتی از این سگها برای بازی در سریالهای مختلف نیز استفاده می کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ویژگیهای ظاهری و رنگ این سگ موجب شده تا علاقه‌ مندان زیادی را برای نگهداری جذب کند و این سگ با جثه بزرگ و ظاهر زیبا همراه و همدم بسیار خوبی برای افراد در هر سنی می باشد.

اگر شما علاقه مند به حیوانات خانگی هستید، می توانید اقدام به خرید سگ هاسکی از طریق مراکز معتبر و پرورش‌ دهندگان نمایید و در هنگام خرید تمامی اطلاعات را درباره رسیدگی و نظافت و نحوه نگهداری این نژاد از سگ را، از این افراد دریافت کنید.

اگر شما قصد خرید سگ هاسکی را دارید بهتر است این کار را از طریق کلینیکهای دامپزشکی و تحت نظر و مشاوره و راهنماییهای آنها انجام دهید قطعا این کلینیکها می توانند شما را با معتبرترین و بهترین پرورش دهندگان سگ هاسکی آشنا کنند.

از دیگر نکاتی که شما باید در هنگام خرید به آن دقت و توجه زیادی داشته باشید، آن است که هاسکی را که خریداری می کنید باید دارای شناسنامه باشد و در شناسنامه آنها اطلاعات دقیقی درباره واکسیناسیون توله ثبت شده باشد.

نژاد هاسکی همانند بسیاری از نژادهای دیگر نسبت به برخی از بیماریها و مشکلات بسیار حساس بوده و شما باید قبل از خرید، توله را به کلینیکهای دامپزشکی ببرید تا با تجهیزات دامپزشکی مورد معاینه قرار گیرد و پس از تایید سلامت اقدام به خرید توله بازیگوش و زیبا کنید.

سگ هاسکی بزرگ

پیشتر گفته شد که نگهداری حیوانات خانگی و سگ هاسکی بزرگ نیازمند شرایط مختلفی می باشد، این سگها بزرگ هستند و بسیار نیرومند می باشند آنها دارای انرژی فوق العاده بالایی بوده و جنب و جوش زیادی دارند، اندازه و هیکل این سگها درشت است و نیازمند غذای بیشتری هستند.

آنها به صورت کاملاً آزاد زندگی می کنند و اگر در حین پیاده روی چیزی توجه آنها را جلب کند، شما را ترک کرده و به آن جا می روند، برای این سگها  باید تحرک و ورزش زیادی مدنظر باشد از فعالیتهای محبوب آنها می توان به بازی، پریدن و شناخت محیط اشاره کرد.

لازم به ذکر است سگ هاسکی بزرگ دارای هوش بسیار بالایی هستند و جهت یادگیری محیطهای مختلف تلاش می کنند می توان گفت که زیبایی این سگها بسیار چشم نواز بوده و در گذشته های دور از آنها به عنوان سگ سورتمه استفاده می کردند، زیرا قدرت بالایی داشتند.

این سگها فوق العاده مهربان هستند و خیلی کم پارس می کنند، آنها به محض اینکه از شما دور شوند، امکان بازگشت ندارند، زیرا بسیار کنجکاو بوده و دوست دارند آزاد زندگی کنند.

کسانی که نگهداری این سگها را در منزل انجام می دهند، باید در مراقبت از آنها کوشا باشند و دور تا دور منزل را محکم ببندند، تا این سگ ها فرار نکنند.

قد بزرگ این سگها برای پیاده روی با افراد بزرگسال مناسب می باشد، آنها زیاد پارس نمی کنند، در نتیجه سگهای هاسکی نگهبان خوبی نبوده و بیشتر برای همبازی با کودکان در منزل مناسب هستند.

سگ هاسکی مشهد

برای داشتن حیوان خانگی اولین ملاک فرد علاقه و سرگرمی نیست بلکه حیوانات به حمایت قلبی و حس مسئولیت بالای شما نیاز دارند و خرید سگ هاسکی و یا سگ نگهبان باید از مراکز معتبری همچون پرورشگاه های مشهد انجام شود که اصولی تربیت شده باشد و شما از پس کنترل و مراقبت او بر بیایید.

این نژاد ماجراجویی، ریخت و پاش، کند و کاو را به آرامش و استراحت ترجیح می دهد پس اگر فرد با انرژی، با حوصله و پر جنب جوشی هستید سمت این نژاد بروید.

با توجه به مقاومتی که هاسکی در برابر آموزش و رام شدن دارد بهتر است این حیوان را از مراکزی که در زمان توله بودن مانند مراکز سگ هاسکی مشهد با مهارت بالا در تربیت سگ کار می کنند خریداری کنید و مراکز پرورشهاسکی در مشهد از جمله معتبرترین و تخصصی ترین محیطهای آموزش و پرورش این نژاد می باشند.

هاسکی برخلاف روحیه قدرت طلبی که دارد عاشق صاحب مقتدر و با ثبات است که او را رهبری و مدیریت کند پس از همان اول موضع بالای خود را با اصول صحیح نشان دهید به طور مثال: به خواسته ها و لجبازی او تن ندهید و هر کاری را در زمان و مقدار مورد نظر خود انجام دهید و اولین قدم تعیین زمان مقرر غذا، گردش و یا بازی است.

پست بعدی

آتش‌سوزی گسترده در شهرک فرش آران و بیدگل

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| منصور شیشه فروش شامگاه افزود: این حادثه حدود ساعت ۲۰ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و ستاد فرماندهی به سرعت آتش‌نشانان را همراه با ۱۲ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی به همراه آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام کرد. به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه آتش‌سوزی گسترده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000