درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم

اعتمادآنلاین|

مهدی تاج درباره قرارداد مارک ویلموتس و صدور رای دادگاه حمکیت ورزش که خسارت زیادی روی دست فوتبال کشورمان گذاشت، اظهار داشت:درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم زیرا این موضوع حق مردم است که همه چیز را بدانند.الان هم ظاهر، باطن، پیروزی و شکستش را مجدد می‌گویم. صحبت شده ویلموس مربی تراز اولی نبوده است سندی دارم مربی نوزدهم جهان در سرمربی تیمملی بلژیک بود و مربی ناشناخته‌ای نبود.

​به گزارش فارس، وی افزود: مبلغ قراردادش در سال 2014 با فدراسیون بلژیک یک میلیون و 400 هزار یورو بود. او را در سال 2019 با دو میلیون و 200 هزار یورو به کشورمان آوردیم. مربی آوردن به ایران مقداری سخت است. قراردادش با ساحل عاج هم 900 هزار یورو بود. کارلوس کی‌روش قراردادش با ما یک میلیون و 400 هزار یورو بود نتیجه خوبی گرفت و با کلمبیا سه میلیون دلار قرارداد بست. در آنجا هم نتیجه نگرفت و او را بیرون کردند. سپس از فدراسیون مصر یک میلیون دلار گرفت.

پست بعدی

بیت‌کوین از صعود بازماند/ فشار روزافزون فدرال رزرو بر بازار رمزارز

ی آگوست 21 , 2022
بیت کوین پس از آن که صورت‌جلسه فدرال رزرو در ماه ژوئیه امیدها مبنی بر کاهش‌ نرخ‌بهره در سال آینده را از بین برد، حمایت قیمتی کلیدی خود را از دست داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000