گدایی در مترو، ترفند جیب‌بر حرفه‌ای بود

اعتمادآنلاین|

جیب‌بر حرفه‌ای که در متروی پایتخت در پوشش تکدی‌گری سرقت می‌کرد، به تله افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در ایستگاه مترو "مولوی" به روش جیب‌بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات یگان انتظامی مترو قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم حرفه‌ای شناسایی شد، افزود: در این بررسی‌ها مشخص شد متهم در پوشش متکدی با فریب و سواستفاده از نیت خیرخواهانه شهروندان اقدام به جیب‌بری و سرقت می‌کند. مشخصات بدست آمده به کلیه واحدها اعلام و متهم در ایستگاه مترو مولوی در حال ارتکاب جرم دستگیر و در بررسی اولیه از متهم سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 6 فقره سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در مترو به روش جیب‌بری در پوشش متکدی اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری مالخر در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پست بعدی

از حسن یزدانی تقلید نمی‌کنم/ از هیچ رقیبی نمی‌ترسم و هدفم طلای المپیک است

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| علی ولی‌اللهی- تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در صوفیه بلغارستان توانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. آزادکاران جوان ایران در این مسابقات با کسب سه نشان طلا، یک نقره و سه برنز بالاتر از آمریکا و هند روی سکوی نخست ایستادند. یکی از سه نشان طلای ایران توسط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000