رونمایی پورتو از پسر خلیج فارس+ عکس

اعتمادآنلاین|

بامداد امروز در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف اسپورتینگ رفت و به برتری 3 بر صفر رسید.

به گزارش فارس، در این مسابقه، مهدی طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت و در نیمه اول نیز نمایشی عالی از خود نشان داد. ستاره کشورمان روی گل نیز اثرگذار بود و باعث شد تا توپ به اوانیلسون برسد و گل اول به ثمر برسد.

روی صحنه گل، طارمی با دروازه‌بان حریف برخورد کرد و شدیدا مصدوم شد. او در دقیقه ۷۲ این مسابقه نتوانست بازی را ادامه دهد و از بازی بیرون رفت.

14010530000067_Test_NewPhotoFree

ستاره تیم ملی کشورمان صدمین بازی اش را با پیراهن پورتو انجام داد و باشگاه بزرگ پرتغالی در اقدامی خلاقانه به مناسب این رکورد ستاره ایرانی اش در توئیتر به زبان فارسی، نوشت: داستانی که پر از گل و باشگاه پورتو نوشته شد، مهدی طارمی – پسر خلیج فارس – ۱۰۰ بازی با پیراهن تیم ما، اینجا برای مهدی یک پیام تبریک بنویسید.

باشگاه پورتو با این خلاقیت به زبان فارسی کاربران فارسی زبان را تشویق کرد تا برای ستاره ایرانیشان پیامی به مناسبت 100 بازی با پیراهن پورتو بنویسند.

پست بعدی

درگیری جودوکاران در قونیه تکذیب شد

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و در واکنش به خبر درگیری جودوکاران در رستوران دهکده که یکی از رسانه ها آن را منتشر کرده است،گفت: طی این چند روزی که کاروان جودوی ایران در دهکده مسابقات حضور داشت، واقعا یکی از منظم‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000