زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود تا درس عبرتی برای بقیه شود

اعتمادآنلاین|

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسالت خبرنگاری بسیار ارزشمند است و اصحاب رسانه بهترین افرادی هستند که می‌توانند جهاد تبیین را به نحو احسن عملی کنند. خبرنگاران پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه در بحث امنیت در ایران جایگاه خوبی داریم، گفت: خبرنگاران انسان‌های بی ادعایی هستند که می‌توانند رویدادهای مهمی را رقم کنند.

اشتری بیان کرد: یکی از اهداف ما پیشگیری از جرم است که می‌توانیم با کمک رسانه‌ها به این موضوع جامعه عمل بپوشانیم.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه مقابله با آمریکا است، تصریح کرد: باید حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم و به پلیس در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شویم.

وی ادامه داد: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است اما جرایم به روز شده است.

اشتری گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر مأمور پلیس در مرزهای رسمی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی مستقر می‌شوند. قرار است از پهپادها برای پایش تصویری مرزها استفاده شود و این موضوع را با عراق هم مطرح کرده‌ایم.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که زائران بتوانند با کمترین هزینه و اذیت به عراق بروند، بیان کرد: تردد زائران ایرانی که گذرنامه‌یشان اعتبار ندارد با مهر امکان پذیر است اما این را هنوز عراق به ما کتباً اعلام نکرده است، البته این موضوع شفاهی به ما اعلام شده است.

وی با بیان اینکه پلیس روزانه ۳۰ هزار مأموریت انجام می‌دهد، گفت: مردم فقط لحظه درگیری را در کلیپ‌های تقطیع شده می‌بینند.

اشتری ادامه داد: امروز اگر یک کلانتری تقویت شود برای محل خوب است و اگر ضعیف شود برای آن مردم و محل بد است. ما به دنبال این هستیم که پلیس هوشمند باشیم و یک بخشی از این امکانات را در هفته فراجا اعلام می‌کنیم.

به گفته اشتری پلیس در نظرسنجی ایسپا رتبه دوم اعتمادسازی را کسب کرده است و این با رتبه اول تنها یک نمره فاصله دارد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در برخورد با اراذل و اوباش باید قاطع برخورد شود امثال افرادی که در اتوبان نیایش خفتگیری کردند باید در همان اتوبان اعدام شوند تا درس عبرتی برای باقی افراد شوند.

پست بعدی

تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم/مرزبان های طالب توجیه نیستند؛ این مشکل هنوز شکل جدی پیدا نکرده

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد وحیدی، وزیر کشور در مورد لایحه جامع انتخابات گفت: دولت قبل لایحه ای به مجلس فرستاده بود که نیاز دارد تکمیل شود؛ این لایحه باید منطبق بر سیاست های کلی انتخابات باشد و تلاش می کنیم لایحه ای جامع ارائه دهیم که هر سه نوع انتخابات را پوشش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000