اداره امور جامعه به مرتبطین با قرآن و آیات الهی واگذار می‌شود

اعتمادآنلاین|

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار کرد: کلام وحی مایه هدایت و سعادت جامعه بشری و برای نهادینه شدن این کلام در جامعه و استفاده از ظرفیت کلام خدا و آیات الهی برای پیشبرد اهداف جامعه و انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای مهم آن واگذاری مدیریت برخی از حوزه‌های اجرایی به فعالان قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی اضافه کرد: این مدیران ضمن اینکه می‌توانند فعالیت تخصصی خود را انجام دهند، ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلابی را نیز در ضمن مدیریت پیگیری و دنبال می‌کنند.

محمدی زاده ادامه داد: هیچ کلامی بالاتر از آیات الهی نیست و کلام خداوند هیچ گاه کهنه نمی‌شود و همواره مورد استفاده بشریت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کلام وحی مربوط به همه جامعه بشری در تمام جهان است گفت: آیات الهی اصلی‌ترین کلام و نزدیکترین موضوع به نیاز بشری است.

استاندار بوشهر گفت: منشاء بیشتر مطالب و بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را کلام وحی است و به همین دلیل تمام سخنان و بیانات امام راحل به دل می‌نشیند و مورد مقبولیت جامعه بشریت قرار دارد.

محمدی‌زاده گفت: هر مطلب و سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب یا مبتنی بر آیات الهی و یا منبعث از حدیث ائمه طهارت ( ع) است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دینی و انقلابی بر گرفته از کلام وحی سبب ماندگاری نظام اسلامی شده است گفت: شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیکترین کسانی بودند که هستی و عمر خود را به جامعه اسلامی تقدیم و ارائه کرده‌اند و باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های آنها باشیم.

پست بعدی

احتمالا برخی شواهد درخصوص تفتیش عمارت ترامپ را منتشر کنیم

ج آگوست 19 , 2022
اعتمادآنلاین| علی‌رغم مخالفت‌های وزارت دادگستری، «بروس راینهارت» قاضی آمریکایی ضمن اشاره به بیانیه‌ای که شواهدی را مبنی بر دلیل احتمالی تفتیش عمارت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نشان می‌دهد، گفت که معتقد است "قسمت‌هایی از این سوگندنامه وجود دارد که می‌تواند علنی شود." به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000