خواسته‌های ایران از «بایدن» به عنوان یک شکست بزرگ برای او در تاریخ خواهد ماند

اعتمادآنلاین|

جیم ریش، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا طی پیامی توئیتری از سیاست‌های دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه نوشت: «ایران برای تضمین برجام از دولت بایدن خواسته است تا به تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایان دهد، از شرکت‌های غربی فعال در ایران محافظت کند و به ایران اجازه دهد تا در صورت خروج دولت آینده آمریکا از توافق، روند ساخت تسلیحات هسته‌ای را تسریع کند».

ریش طی مواضعی بی‌اساس از خواسته‌های ایران به عنوان «باج‌خواهی» یاد کرد و گفت که این مسأله عنوان یک شکست بزرگ، پس از خروج فاجعه‌بار از افغانستان برای سیاست خارجی بایدن در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران گفت که این معامله، امنیت هم‌پیمانان ما و آمریکایی‌ها در منطقه را تهدید خواهد‌ کرد.

پست بعدی

شرط مذاکره با مسکو «خروج نظامیان روس» از سرزمین‌های اشغال‌شده اوکراین است

ج آگوست 19 , 2022
اعتمادآنلاین| ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در ادامه اتهام‌زنی‌های خود علیه روسیه به‌دلیل عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، این کشور را تروریستی توصیف کرد. به گزارش فارس، زلنسکی شامگاه پنجشنبه طی نشست خبری در «لِویو» به همراه «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000