واشینگتن با تایوان برای گسترش امور تجاری مذاکره می‌کند

اعتمادآنلاین|

آمریکا افزود که با تایوان برای آغاز مذاکرات در زمینه تسهیل تجارت و سایر همکاری های اقتصادی به توافق رسیده است و دور اول مذاکرات در اوایل پاییز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سارا بیانچی، معاون نماینده تجاری آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: انتظار می‌رود این اقدام ارتباطات تجاری و سرمایه‌گذاری ما را با تایوان تعمیق کند، اولویت‌های تجاری متقابل را بر اساس ارزش‌های مشترک پیش ببرد و نوآوری و رشد اقتصادی فراگیر را برای کارگران و کسب‌وکارها ارتقا دهد.

سفر دو هفته پیش نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه – که او آن را ماموریتی برای نشان دادن حمایت واشنگتن از تایوان و دموکراسی‌های سراسر جهان توصیف کرد – خشم چین را برانگیخت که این جزیره را بخشی از قلمرو خود می‌داند. پکن با انجام مانورهای نظامی در نزدیکی آب های سرزمینی مورد ادعای تایوان و ژاپن پاسخ گستاخی آمریکا را داد.

پست بعدی

کی‌روش در انتظار انتخابات فدراسیون فوتبال ایران

پ آگوست 18 , 2022
اعتمادآنلاین| هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون برگزار می شود و مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزمحمدی با یکدیگر رقابت می کنند. آنطور که ما شنیدیم یکی از این نامزدها و جدی ترین گزینه برای ریاست با حضور اسکوچیچ در جام جهانی موافق نیست و ترجیح میدهد کسی روی نیمکت باشد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000