اسپانیا در آتش/ آتش‌نشان‌ها درمانده شدند

اعتمادآنلاین|

​رسانه‌های محلی با انتشار کلیپ‌های ویدئویی گزارش کردند که آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای همچنان در جنوب و شرق این کشور در جریان است که نیروهای آتش‌نشان هنوز با گذشت چندین روز قادر به مهار آن نیستند.

به گزارش فارس، طبق گزارش رسانه‌های محلی،تاکنون ۳۱۵۰۰ هکتار جنگل و بوته زار در آتش سوزی از بین رفته و دو نفر جان خود را از دست داده اند. تیم های آتش‌نشانی در اسپانیا همچنان به مبارزه با تعدادی از آتش‌سوزی های شدید در جنگل‌های سراسر این کشور ادامه می‌دهند.

به گفته شبکه تلویزیونی دولتی RTVE، آتش سوزی در حدود ۶۰ کیلومتری شمال شرقی آلیکانته از ۱۳ اوت تا کنون حدود ۶۵۰۰ هکتار از جنگل‌ها را نابود کرده است.

خبرگزاری آلمان نیز گزارش کرد که مقام‌های محلی گفته‌اند که حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر در منطقه شهر پگو در اقدامی احتیاطی مجبور به ترک خانه های خود شدند.

بر اساس این گزارش، در جامعه خودمختار والنسیا دو آتش سوزی در مقیاس کوچکتر صورت گرفته است و آتش سوزی بزرگ دیگری در جنگل‌های اطراف شهر «آنون دی مونکایو» در غرب شهر «ساراگوزا» در آراگون به وقوع پیوست. حدود ۱۵۰۰ نفر مجبور شدند آخر هفته خانه های خود را در آ‌ن‌جا ترک کنند اما بسیاری از آن‌ها اکنون بازگشته اند.

بر اساس گزارش آتش‌نشان‌های محلی باین آتش سوزی هنوز کنترل نشده است و پس از برآوردهای قبلی که ۸۰۰۰ هکتار سوخته است، تاکنون حدود ۶۰۰۰ هکتار تخریب شده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که هزاران آتش‌نشان به مکان‌های مختلف برای مهار آتش اعزام شده‌اند اما هنوز از خاموش کردن این آتش‌ها مستأصل هستند.

پست بعدی

عرضه مجدد خودرو در بورس کالا و کاهش قیمت بازار

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق اطلاعیه‌ای که قبلا اعلام شده بود، امروز چهارشنبه 26 مردادماه 1401 عرضه مجدد دو نوع خودروی وارداتی دیگنتی و فیدلیتی در بورس کالا عرضه شد. ​به گزارش فارس، در این زمینه رحمتی مدیر نظارت بر بورس کالا گفت: امروز 3500 تقاضای قطعی برای این خودروها ثبت شد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000