این 2 مرد از 100 نفر کلاهبرداری کردند، آنها را شناسایی کنید

اعتمادآنلاین|

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 2 کلاهبردار سابقه‌دار خبر داد و گفت: برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره 22821-025 تماس بگیرند.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پی شکایت 100 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه در شرکتی به نام "حجیم گستر بهاره" که در کار بسته‌بندی مواد غذایی و عرقیجات است در مجموع به میزان 100میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و مقرر شده ماهیانه بین 10 تا 17 درصد سود مشارکت دریافت کنند اما 2 نفر مسئول این شرکت با مانورهای متقلبانه پس از دریافت وجوه، شرکت را تخلیه و متواری شده‌اند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان هر کدام دارای 5 و 4 فقره سابقه کیفری هستند، افزود: در ادامه مخفیگاه یکی از متهمان متواری که اهل آذربایجان غربی بود در شیراز و همدستش در تهران شناسایی و کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور در شیراز با نام شرکت "ارغوان تبریز" و در تهران با نام "سالم پویان سلوی" نیز شرکت‌های کاغذی تاسیس و از مردم کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش این افراد، مال باختگان می توانند در صورت شناسایی چهره متهمان با شماره تلفن 22821-025 اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

پست بعدی

مدال برنز تیم کامپوند ایران در بازیهای کشورهای اسلامی

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| در آخرین روز از رقابتهای تیروکمان بازیهای کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان با شکست حریفان خود به مدال برنز این رقابتها دست یافت. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای تیروکمان بازیهای کشورهای اسلامی در قونیه، تیم کامپوند مردان امروز چهارشنبه ۲۶ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000