اختلال در اینستاگرام به دلیل مشکل فنی بود/ ظرف یکی دو هفته آینده اولین تصاویر از ماهواره خیام دریافت می‌شود

اعتمادآنلاین|

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات امروز چهارشنبه ( 26 مرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ماهواره خیام به وضعیت پایدار رسیده است و ظرف یکی دو هفته آینده اولین تصاویر دریافت می‌شود.

به گزارش فارس، وی در مورد اختلال ایجاد شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام در روزهای اخیر، گفت: این اختلال بر اثر یک مشکل فنی بوده است.

وزیر ارتباطات درباره وضعیت ماهواره خیام هم تصریح کرد: ماهواره خیام به وضعیت پایدار رسیده است و ظرف یکی دو هفته آینده اولین تصاویر دریافت می شود.

زارع پور افزود: در حوزه اینترنت ثابت وضعیت اینترنت ثابت خوب نیست و در تلاش برای بهبود هستیم افزایش سرعت اینترنت حق مردم است برای احقاق آن تلاش می کنیم.

پست بعدی

متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است/ ایران هیچ گونه مذاکره مستقیمی با آمریکا در جریان توافق نهایی نخواهد داشت

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است. لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد. به گزارش ایرنا، شهریار حیدری با اشاره به جلسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000