رونمایی چراغ خاموش«کیهان» از خبر «توافق قوی جدید»

کیهان در تیتر یک خود با عنوان «تله تازه آمریکا در بازی با لغو تحریم‌ها» نوشت : تیم مذاکره‌کننده کشورمان که تاکنون بر اصول اصلی جمهوری اسلامی ایران (لغو تحریم‌ها، ارائه تضمین و راستی آزمایی طرف مقابل) هم در مذاکرات وین و هم در دوحه پافشاری کرده و هربار دشمنان نظام را ناامید کرده‌اند بایستی ضمن در نظر گرفتن جمیع اقدامات و رفتارهای غیرسازنده غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها، دستاورد ارزشمند خود (مقاومت در برابر نظام سلطه) را حفظ کرده و بازهم پای استفیای حقوق ملت ایران و بهره‌مندی از منافع اقتصادی برجام بایستند و برای برخی مدعیان اصلاحات که به دنبال بستن با کدخدا بودند و به قول خودشان زبان دنیا را بلد بودند! تفاوت‌های روشنی از توافق قوی جدید و توافق ضعیف قبلی را به تصویر بکشند.

پست بعدی

خودداری لبنان از خرید غلات اوکراین/ کشتی در طرطوس سوریه لنگر انداخت

د آگوست 15 , 2022
اعتمادآنلاین| کشتی رازونی حامل 26 هزار و 500 تن ذرت از اوکراین که اوایل ماه جاری بندر اودسا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرده بود، حالا در بندر طرطوس سوریه لنگر انداخته است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، نکته مهم آنکه این کشتی نخست قرار بود بار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لبنان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000