از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی نتیجه نمی‌گیرید

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) ۲۲ مرداد ماه در توئیتی نوشت: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: فرافکنی کاخ سفید، رافع مسؤولیت و پاسخگویی آنها نسبت به ارتکاب جنایات متعدد تروریستی علیه جان هزاران تن از مردم ایران و منطقه نیست.

وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم‌ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

1

پست بعدی

بررسی مصوبه مجلس برای توسعه منطقه آزاد تجاری گیلان در مجمع تشخیص مصلحت

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| هیئت عالی نظارت مجمع عصر روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر و با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی) اعاده شده از سوی شورای نگهبان را بررسی کرد. به گزارش ایسنا، این مصوبه مجلس پیش‌تر توسط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000