اعلام رشته‌های جدید در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۱

اعتمادآنلاین|

سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مجدد در دفترچه انتخاب‌رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش برنا، پیرو اطلاعیه۱۴۰۱/۰۵/۲۰ و انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۴، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می‌رساند برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۵/۲۲) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند تا پایان دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ انتخاب رشته کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه فوق و این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نکرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست. تغییرات جدید را در دفترچه انتخاب رشته از اینجا ببینید.

پست بعدی

آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم اگر ایران هم برگردد

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: ما برای بازگشت به توافق هسته‌ای در صورتی که ایران هم همین کار را انجام دهد، آماده هستیم. به گزارش تسنیم، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: ما برای بازگشت به توافق هسته‌ای در صورتی که ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000