تجارت پودر هسته خرما + قیمت شیره خرما

طبق تحقیقاتی که علمای طب سنتی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که خرما علاوه بر اینکه گوشت آن دارای خواص می باشد هسته آن هم دارای فواید بسیاری می باشد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه پودر هسته خرما و طریقه مصرف آن در جهت بهره گیری هرچه بیشتر از خواص آن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید بسیاری از افراد هستند که از درد سنگ کلیه و کیسه صفرای خود رنج می برند از آن جهت که هسته های خرما منبع غنی از ویتامینها و مواد معدنی است می توانند با استفاده از آن در برنامه ی غذایی خود درد خود را تسکین بدهند.

برای اینکه بتوانید یک پودر هسته خرما مرغوب آماده کنید باید طرز تهیه آن را به خوبی بدانید برای تهیه ی هر چه بهتر این محصول خرما شاهانی خود را به مدت دو  هفته در آب خیس نگه دارید پس از اینکه کاملا رطوبت آب را به خود جذب کردند به مدت دو روز آنها را برای خشک شدن در هوای آزاد قرار دهید و پس از گذشت دو الی سه روز آنها را بر روی حرارت قرار داده و تفت دهید تا زمانی که به خوبی ترد شوند وقتی هسته های خرما به خوبی ترد و شکننده شدند آنها را داخل آسیاب ریخته و پس از اینکه به خوبی آسیاب شد پودر هسته ی شما آماده می شود خیلی از افرا از خواص نهفته شده در هسته ی خرما پودر شده غافل هستند.

تجارت خرما مضافتی

خرما مضافتی خواص بسیار بالایی دارد و پوست نازک و گوشت آن شیرین می باشد. تجارت خرما مضافتی یکی از صادرات مهم در کشور است و صنعت این محصول در کشور، سبب صادرات و تجارت به کشورهای خواهان شده و توانسته ارز آوری خوبی برای ایران به دست آورد. کشت خرما در جنوب کشور به وفور انجام می شود، که از درختان تنومند نخل رشد می کند. خرما به خاطر مواد مغذی و انواع ویتامین، یک خوراکی کامل از انرژی می باشد و پزشکان مصرف آن را به همگان توصیه کرده اند. همچنین در طب اسلامی از این میوه به عنوان شفای هر درد نام برده می شود، که غذای محبوب پیامبر (ص) در وعده ی شام بوده است.

خرما انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها، دارای خواص و فواید بی شماری برای سلامتی انسان است. صادرات خرما مضافتی در بسیاری از کشور های عربی همچنین ایران انجام می شود و بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان این محصول می باشند و به این دلیل تجارت خرما در این کشور ها رونق بسیاری دارد خرما سرشار از آنتی اکسیدان قوی است و بخاطر طبع گرم آن، تسکین دهنده ی بسیار از بیماری ها می باشد. تا کنون شش استان از کشور به تولید و کشت خرمای مضافتی پرداخته اند. از جمله ی این شهرها می توان به هرمزگان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان،  کرمان و فارس اشاره کرد و هزاران تن از این محصول، تولید و در داخل و خارج از کشور صادر می شود.

قیمت شیره خرما + خرید شیره خرما اصل و فروش شیره خرما خانگی

در حال حاضر با توجه به خواص و ارزش غذایی فراوان، شیره خرما از متقاضیان زیادی برخوردار است و قیمت آن در بازار متغیر می باشد با توجه به این مسئله خرید شیره خرما اصل و فروش شیره خرما خانگی کمی دشوار به نظر می رسد در واقع خواص درمانی که برای این ماده غذایی با ارزش در نظر گرفته شده میزان عرضه و تقاضا را بالا برده در نتیجه شیره خرما در سطح های کیفی مختلفی در بازار عرضه می گردد؛ همواره باید در هنگام خرید این محصول نکاتی را مدنظر قرار دهید که یکی از این موارد سفارش از طریق مراکز و نمایندگی های فروش معتبر می باشد.

در وب سایت ما شما خریداران عزیز می توانند با اطمینان از قیمت شیره خرما محصول خود را سفارش داده و جهت استعلام نرخ روز شیره خرما با کارشناسان ما در ارتباط باشند؛ طعم شیرین و مواد مغذی موجو در شیره خرما باعث شده تا در درمان های طبیعی و خانگی قرار بگیرد که برای سلامت دستگاه گوارشی بسیار مفید است و بر طبق تحقیقاتی که جهت دریافت خواص درمانی این محصول صورت گرفته است مصرف شیره خرما در دوران بارداری می تواند به زایمان آسان مادران کمک نماید و برای درمان یبوست مورد استفاده قرار می گیرد.

پست بعدی

لحظه ترور و حمله به سلمان رشدی با چاقو+ ویدئو

ج آگوست 12 , 2022
اعتمادآنلاین| .

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000