نجات مرد طلبکار از چنگ گروگانگیران 10 میلیاردی

اعتمادآنلاین|

جوان ربوده‌شده با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی و شناسایی و دستگیری 3 گروگانگیر، آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که برای وصول طلب خود به مبلغ 10 میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس آمده بود اما پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی در گام اول خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم را دستگیر کردند. در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد کردند. سپس با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پست بعدی

اجرای آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان شروع شده است

ج آگوست 12 , 2022
اعتمادآنلاین| یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود. به گزارش جماران، یوسف نوری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری کرمان اظهارداشت: ایرادهایی که در آئین نامه طرح رتبه بندی معلمان بود رفع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000