طناب کنفی ساختمانی پنبه ای شیراز

یک رشته ی بسیار دراز از الیاف تابیده شده به یکدیگر طناب کنفی است که بسیار محکم و ضخیم است و مدلهای رنگی و تزیینی دارد و برای استحکام بخشیدن به کششها و اتصالات ساختمانی به کار می راد و از کنف تهیه می شود و از طنابهای کنفی که در سایزهای متنوع عرضه می ‌شود می توان برای صنعت بسته ‌بندی، کشتیرانی و قایق‌رانی، دکوراسیون و تزئینات و کشاورزی و گلخانه و غیره استفاده کرد و از خاصیت طناب کنفی به مقاومت بالا در هنگام تر شدن می ‌توان اشاره کرد که همین امر باعث شده طناب کنفی در صنعت از جمله صنعت شیلات و ماهیگیری بسیار استفاده شود.

یکی از پرکاربرد ترین طنابهای موجود از گذشته تا به ‌حال طناب کنفی است که کاربردهای گوناگونی از جمله صنایع حمل‌ و نقل ساختمان‌ سازی مانند طناب کنفی ساختمانی و همچنین برای جابجایی ابزار و تجهیزات مختلف استفاده می ‌شود و به دلیل مقاومت بسیار بالایی که این نوع طناب دارد محیطی ایمن برای این صنایع ایجاد کرده و ایمنی محیط را افزایش می دهد و طناب کنفی چند لایه طراحی و تولید می شود و لایه‌ لایه بودن طناب باعث شده که کیفیت محصول افزایش پیدا کند با وجود این‌که این طنابها دارای ضخامت بسیار زیادی هستند اما انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی دارند و انجام دادن کارها به کمک این طناب بسیار راحت و امکان‌ پذیر است، طناب کنفی کیلویی فراخته می شود و بستگی به ضخامت و حجم آن قیمت آن نیز تغییر می کند و همچنین برای جا به جایی بارهای موجود در کشتی از این طناب استفاده می شود.

طناب کنفی ساختمانی پنبه ای

یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای انجام عملیات ساختمانی طناب می ‌باشد این محصول در انواع کنفی، پنبه‌ای، الیاف و پلاستیکی تولید و روانه بازار فروش می ‌شود کارخانجات بسیاری این محصول را به ‌صورت گسترده و با کیفیت بالا تولید و عرضه می ‌کنند در صنابع ساختمانی استفاده این تجهیزات بسیار زیاد است و علت آن کارایی فوق ‌العاده بالایی است که در ‌و ساز و سایر به کار می آید.

نوع پنبه ‌ای و نوع کنفی پرفروش‌ترین انواع طناب می‌ باشند هرچند در مقایسه کیفیت و استحکام و مقاومت باید اذعان کرد که جنس کنفی طناب بسیار بادوام‌تر از نوع پنبه‌ای آن می ‌باشد و به ‌همین دلیل از فروش بسیار بیشتری نیز در بازار برخوردار است این تنها به‌ خوبی و بر اساس نوع کاری که قرار است انجام دهید مورد استفاده قرار می‌ گیرند و اگر برای حمل ‌و نقل و بلند کردن اجسام سنگین نیاز به طناب دارید باید از انواع محکم و مقاوم آن و یا از طناب پلاستیکی ضخیم خریداری کنید ولی برای کارهای ابتدایی می‌ توانید از انواع معمولی و ساده طناب استفاده کنید.

طناب پلاستیکی و الیاف نیز وجود دارد که در گذشته برخلاف طناب کنفی ساختمانی پنبه ای به ‌عنوان رخت بند در حیاط خانه ‌ها از آن استفاده می‌ شد نگهداری از طناب بسیار در عمر این تجهیزات اثرگذار است قرار دادن آن در آفتاب سوزان به ‌صورت مداوم و طولانی‌ مدت باعث پوسیده شدن و از بین رفتن آن می‌ شود همچنین قرار دادن آن در رطوبت و آب نیز باعث از بین رفتن و پایین آمدن کارایی این محصول می شود.

بهتر است طنابها را در پلاستیک یا نایلون قرار داده و در جای خشک و خنک نگهداری کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید البته به‌ خودی ‌خود پس ‌از مرور سا‌ها این طناب قدرت استحکام اولیه را ندارد و بهتر است از انواع جدید آن استفاده کنید.

طناب کنفی شیراز

همانطور که در مطالب بالا گفته شد افراد از طناب کنفی ساختمانی استقبال زیادی می کنند که در مراکز شهرهای مختلف مانند شیراز تولید و به طرفداران آن می فروشند.

از طناب کنفی همچون طناب پلاستیکی حیاط استفاده های زیادی می شود مانند: استفاده کردن در دریا نوردی: از گذشته تا به امروز استفاده از این طناب در صنعت دریا نوردی استقبال زیادی می شد زیرا در برابر شور بودن آب دریا، نور خورشید و غیره ماندگاری و استحکام زیادی دارد و به همین دلیل است که در دریا نوردی از جایگاه به خصوصی برخوردار است.

کوه نوردی: افرادی که به کوه برای ورزش مسابقه می روند باید با تجهیزات کافی به کوه بروند و از مهم ترین وسیله برای کوه نوردی طنابهای کنفی شیراز می باشند زیرا که از این طنابها از مقاومت زیادی برخوردار هستند و سلامت و امنیت افراد را تضمین می کند.

از طناب کنفی برای تعمیر هم استفاده می شود مانند زمانی که چهار پایه یا صندلیهای قدیمی خراب شده اند یا فرسوده شده اند و نمی توان از ترس به راحتی از آن استفاده کرد و می توان از طناب کنفی برای تعمیر این چهار پایه ها استفاده کرد و وقتی تعمیر شدند می توانید با خیالی راحت از آنها استفاده کنید و همچنین از طنابهای کنفی می توان برای دکوراسیون، تزیین، پوشش و غیره استفاده کرد مانند:

استفاده از طناب کنفی برای نرده های پله یعنی اگر شما نرده هایی که از جنس فلز و غیره هستند دوست ندارید و می خواهید رنگ آن را تغییر دهید می توانید از طنابهای کنفی برای تزیین آن هم استفاده کنید.

کاربردهای دیگر طناب کنفی در مصارف خانگی، کشاورزی، صنایع دستی، ساخت آیینه و ظروف و موکت، سبد و همچنین می توان از به عنوان تزیین میز و غیره هم به کار برد.

پست بعدی

شلوار مازراتی پاکتی مشکی زرشکی

پ آگوست 11 , 2022
شرایط و عوامل مختلفی در قیمت گذاری روی شلوار مازراتی تاثیر دارد و با توجه به جنس آن باید تشخیص دهید قیمتی که روی آن محصول گذاشته شده است مناسب است یا خیر؛ اگر تشخیص این امر برای شما مشکل است می توانید با افرادی که در این زمینه سررشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000