سینک پلاستیک فشرده مونته + چسب سینک گرانیتی ترک

یکی از وسایل آشپرخانه که بسیار مورد استفاده خانمهای خانه دار قرار می گیرد و از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار است سبد سینک ظرفشویی به جنس پلاستیکی است که در قیمت و طرحها و اندازه های گوناگونی در بازارها یافت می شوند که مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز مختلف این سبد پرکاربرد را خریداری کنند.

سبد سینک ظرفشویی جنس پلاستیکی بسیار ساده است و در عین این که بسیار ساده است بسیار نیز کاربردی هست و از آن می توان استفاده های زیادی برد.

قیمت این سبدها در بازارها مختلف است و قیمت آن به پارامترها و ویژگیهایی که یک سبد پلاستیکی شیر دارا می باشد بستگی دارد و برای مثال هرچه جنس پلاستیک به کار رفته در سبد پلاستیکی سینک ظرفشویی مقاوم تر و مستحکم تر باشد بدیهی است که قیمت آن نسبت به ظرفی که جنس پلاستیک آن ضعیف است و به زودی از بین می رود بیشتر باشد.

همان طور که از نام این محصول پیداست از جنس سینک پلاستیک فشرده است.

سبد پلاستیکی در رنگها و طرح بندیهای مختلفی به بازار ارائه می شود که مناسب برای قرار گیری انواع سینکهای ظرفشویی است و از آن می توان برای آب گیری و شستشو و همچنین آب کشیدن ظرفها و همچنین مواد غذایی مختلف استفاده کرد.

یکی از ویژگیهای مهم سبدهای پلاستیکی سینک ظرفشویی نسبت به دیگر جنسهای این سبد می توان به مقاوم بودن آن در برابر شستشو و قرار گیری در آب نام برد.

سینک گرانیتی مونته

سینکهای گرانیتی با طراحی منحصر به فردی که دارند برای آشپزخانه های شیک و مدرن مناسب هستند البته این سینکها از صددرصد گرانیت طبیعی ساخته نشده‌اند و درصد زیادی از آن از رزین در تولید این سنگها استفاده شده است سنگ گرانیت مونته نیز همین ویژگی را دارد.

سنگهای گرانیتی ضد باکتری می باشند و در برابر ضربه مقاوم هستند ضد خش بودن این مدل سینک از مواردی که باعث محبوبیت آن شده و همچنین ارتفاع لگن سینک به اندازه ای است که می توان به راحتی قابلمه را آب کرد یا شست یکنواختی منحصر به فردی در سنیکهای گرانیتی وجود دارد که در سینکهای طبیعی دیده نشده اگر شما هم قصد عوض کردن سینک آشپزخانه را دارید این مدل بهترین نمونه از میان انواع سینکها می باشد.

وقتی برای خرید سینک مونته به فروشگاه های متعددی سر می زنید با انواع از طرحها و مدلهای سینگ روبرو می شوید که انتخاب را برای شما مشکل می سازد سینکهای گرانیتی مونته به دلیل استقبال زیاد آن برندهای متفاوت اقدام به تولید آن نمودند از جمله برند کن با مدل جاز می باشد که طرفدار زیادی دارد.

در میان انواع مدل سینگ مدل گرانیتی آن توجه هر فرد را به خود جلب می کند این سینک متریال بسیار جذابی دارد و مواد تشکیل دهنده آن علاوه بر گرانیت رزین نیز می باشد سنگ گرانیتی جزو مدلهای زیبا و مدرن است از کل مشخصات بارز آن آنتی باکتریال بودن آن می باشد به طوری که قارچ و باکتری در این مدل سینک امکان رشد ندارد و در طرح و رنگها متنوعی عرضه می گردد هر فرد با توجه به دکوراسیون منزل خود آن را انتخاب می کند.

چسب سینک گرانیتی

سینکهای گرانیتی با توجه به اینکه برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند امکان دارد در مواردی دچار شکستن و یا ترک جزئی شوند از این رو با تهیه ی یک چسب سینک گرانیتی می توانید به راحتی آن را تعمیر نمایید و دیگر نیازی به خرید دوباره ی سینک جدید نمی باشد بدین منظور ابتدا سینک خود را به طور کامل تمیز نمایید سپس به کمک اپوکسی و فشردن آنها به داخل ترکها، تمامی فضاهای ترک را پرنمایید و یا در صورت شکستن گرانیتها اپوکسی را به دو طرف سنگهای از هم جدا شده بزنید و پس از خشک شدن می بینید که سنگها به هم اتصال پیدا کرده اند لازم به ذکر است این عمل باید با دقت و ظرافت بالایی انجام بگیرد.بعضی افراد از چسب درزگیر  در  این زمینه استفاده می کنند.

اگر این سینکهای گرانتی براثر ضربات بسیار شدید دچار ترک شدند در این صورت با استفاده از چسب ترک سینک گرانیتی به تعمیر این درزها و ترکها می پردازند از آنجایی که این چسبها دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشند دقت نمایید هنگام کار با این محصول به هیچ وجه به پوست دست شما برخورد ننماید.استفاده از چسب بتن عایق  نیز در زمینه کارساز است.

از این رو  قیمت نهایی محصولات سفارشی شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد بنابراین برای خرید انواع مختلف سینکهای گرانیتی مرغوب با قیمت مناسب ابتدا وارد سایت ما شوید و پس از انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را به صورت عمده و آنلاین با صرف مدت کوتاهی ثبت نمایید ما محصولات سفارشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهیم نمود و قبل از ارسال کالا آن را از تمامی جوانب مورد بررسی قرار می دهیم تا از سلامت محصول ارسالی اطمینان حاصل نماییم بنابراین با خرید از ما تجربه ی یک خرید فوق العاده را به خود هدیه نمایید.

پست بعدی

ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند

س آگوست 9 , 2022
اعتمادآنلاین| سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز (سه‌شنبه)، در سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت سخنرانی کرد. به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود ضمن تسلیت به همه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، از حضور گسترده مردم لبنان در مراسم عاشورایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000