تجارت دبه ترشی بزرگ شیشه ای

معمولا جنس این دبه های ترشی بزرگ از پلاستیک می باشد و دسته ای دیگر از این دبه ها در جنسهای فلزی و استیل نیز موجود می باشد که در حقیقت بهترین ظروف جهت نگداری ترشی می باشند.

یکی از مهم ترین مزیتهای استفاده از دبه های ترشی بزرگ، این است که می توانید میزان زیادی از ترشیها را درون یک دبه جای دهید.

این دبه ها اغلب از جنس پلاستیک بوده و در دو نوع مات و شفاف در بازار به فروش می رسد و هر کدام از این دبه ها دارای ضخامتهای متفاوتی نیز می باشد.

اغلب این دبه های بزرگ 10 لیتری می باشند و به سبب داشتن ظرفیت مطلوب کاربردهای مختلف و حمل و نقل راحتی دارند.

این دبه های ترشی بزرگ را در مدلها و طرحهای متنوع مختلفی مانند، گرد، 2 خطه، دهانه گشاد ربی، دسته بغل، 3 خطه، کتابی و غیره تولید می کنند.

درسته های این دبه ها با توجه به کاربردشان متفاوت هستند، برخی از آنها دسته های پلاستیکی، برخی دیگر دسته ی فلزی و بعضی از دبه های دسته ی آنها از بغل است که از جنس دبه می باشد.انواع مختلف این دبه بزرگ ترشی را نام بردیم که هر کدام متناسب با ویژگیهایی که دارند در بسیاری از مشاغل خانگی و کارخانه جات به منظور نگهداری و بسته بندی ترشی بادمجان یا هر محصول دیگری استفاده می شوند به عنوان مثال دبه های 10 لیتری دارای دهانه ی کوچک و ارتفای بلند می باشد که مناسب نگهداری مایعات است و دبه هایی که دهانه ی بزرگ تری دارند برای نگهداری ترشی، رب، رنگ و غیره مناسب می باشد.

این نکته را فراموش نکنید که برای محصولات غذایی مانند ترشیها، ماستها و غیره حتما باید از دبه های بهداشتی و با کیفیت استفاده نمود و کیفیت و جنس این دبه ها در حفظ سلامت محصولات خوراکی در آن و سلامت انسان نقش مهمی دارد و اگر جنس آنها از مواد بی کیفیت و نا مناسبی باشد احتما بو گرفتن ترشی و تغببر رنگ آن در دراز مدت زیاد می باشد.

بدین جهت از مواد مرغوبی مانند پلی اتیلن در ساخت دبه های پلاستیکی ترشی استفاده می کنند که پس از سرد شدن این مواد هیچ گونه ضرری برای ترشی و سلامتی انسان نخواهد داشت و با ماندن زیاد ترشی درون دبه هیچ منافاتی ندارد، از طرفی سبک وزن بوده و با تغیرات گرما و سرما سازگاری داشته و در برابر انها مقاوم است.

دبه ترشی پلاستیکی شیشه ای شیردار

این مدل از محصولات به دلیل این که دارای سایزهای مختلفی می باشد از طرفدارهای زیادی برخوردار بوده است.

این دبه ها به دلیل این که دارای دوام و استحکام زیادی می باشند بسیاری از کارخانه ها و صنایع دیگر از این مدلها استفاده می کنند.

جالب است به این نکته توجه داشته باشید که این مدل از دبه های پلاستیکی دارای رنگ شفاف تلقی و مات می باشد که هر فردی بسته به سلیقه و نیازی که دارد می تواند این نوع را تهیه کند.

بسیاری از تولید کننده های خیار شور صنعتی برای این که بتوانند به صورت گسترده تولید داشته باشند از این مدل دبه ها در سایزهای بزرگ استفاده می کنند.

نوعی از دبه ها که به صورت صد لیتری هستند و به صورت بشکه های بزرگ در با جنسی مرغوب می باشند برای مصارف کارخانه های صنعتی می باشد که از آن استفاده های متنوعی را دارند.

البته بهتر است بدانید که این دبه ها تنها برای ترشی استفاده نداشته و می توان برای نگهداری ماست، شیر و دیگر مواد غذایی استفاده داشت.برخی از دبه ترشی شیشه ای و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی، خیار شور و زیتون بسیار مناسب باشد از این رو بسیاری از تولید کننده های مشغول در این حرفه از این مدلها استفاده می کنند.

نوعی از این دبه ها دارای سایز بزرگی هستند که به صورت 10 لیتری می باشند و از دهانه کوچی برخورادر می باشند این نوع بهترین گزینه برای نگهداری انواع سرکه و رب می باشد که می تواند به خوبی از این مواد نگهداری کند.

دبه های پلاستکی دارای دسته هایی فلزی می باشند که قادر است وزن مربوطه مواد داخل ترشی را به خوبی نگهداری کند.

البته می توان سایزهای کوچک تر آن را برای مصارف خانگی استفاده داشت.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که، این مدل از دبه پلاستیکی که برای ترشی می باشد از متریال درجه یک کمتری در آن استفاده شده است که سبب شده لایه تشکیل دهنده آن به صورت نازکی باشد و در عین حال وزن سبکب را را داشته باشد.

دبه ترشی + قیمت خرید فروش

این نوع محصولات را می توان از تمامی پلاستیک فروشیها خریداری کرد و تقریبا همه این محصولات از استحکام بالایی برخوردارهستند.

در بسیاری از خانه ها از این گونه دبه ها برای تهیه ترشی و رب انار استفاده می شود و امروزه همین دبه ها برای مصارف کارخانه ای و محصولاتشان استفاده می شود.

ایرانیان از قدیم در فصل تابستان علاقه به تهیه خیارشور، رب، ترشی و غیره داشتند و همیشه بهترین وسیله نگه دارنده دبه بوده است که به همین دلیل این محصولات از فروش بالایی برخوردار می باشد.

برای تهیه این محصولات فقط باید دقت شود که دبه باید تمیز باشد و در غیر این صورت محصول کپک می زند.

این نوع از محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای سایزهای مختلفی بوده و هرکسی به اندازه دلخواه که نیاز دارد می تواند خریداری کند و تجارت دبه ترشی بسیار سودمند است.

بعضی از سایزها بوده که به صورت سفارشی ساخته می شوند و آن هم اگر تعداد زیادی سفارش شده باشد قابل انجام است.

اگر شما هم علاقه به خرید انواع دبه دارید یا قصد دارید وارد دنیای خرید و فروش این محصولات شوید همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی در اختیارتان بگذاریم.

پست بعدی

تماشای این رخداد ابرنجومی را از دست ندهید/ بیست و یکم مرداد با چشم غیرمسلح از آسمان لذت ببرید

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| مهندس مسعود عتیقی، مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: با توجه به اینکه در ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شبانگاه چهارشنبه ۱۹ مردادماه جاری کره ماه در کمترین فاصله با زمین و در ۳۵۹ هزار و ۸۳۰ کیلومتری زمین است؛ ۱.۵ روز پس از آن در ساعت ۶ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000