توری فلزی مشکی بافت مشبک + توری فلزی کرمانشاه

در دنیای امروزی استفاده از مفتول در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد می باشد. در کارخانه ها با استفاده از مفتول انواع مختلف توری فلزی نازک و ضخیم تولید می شود که در باغهای کشاورزی و صنعت ساختمان سازی جهت قالب بندی و آرماتور بندی مورد استفاده قرار می گیرد. ما قصد داریم تا در این مقاله تعدادی از توریهای فلزی و توری پلیسه رنگی را برای شما معرفی کنیم تا با کاربرد و خصوصیات آنها آشنا شوید: توری پرسی: این نوع توریها از در هم تابیده شدن گالوانیزه و آهن تولید می شوند به توری پرسی معروفند. ابعاد چشمه این دسته از توریها دو تا شش سانتیمتر است و از مفتولهایی با قطر سه تا پنج میلی متر تولید می شود و ظاهر آن مستطیل یا مربع می باشد. بیشترین کاربرد این نوع توریها جهت حصار کشی، قفس حیوانات، ساختمان سازی، مش بندی و حفاظ بندی در و پنجره می باشد.

در طول تاریخ جهت حفظ حریم شخصی و ایجاد امنیت از تجهیزات متعددی استفاده می کردند. از جمله تجهیزاتی که امروزه کاربرد فراوانی دارد، توری فلزی مشکی و توری پلیسه دبل مشکی می باشد که دارای استکام بسیار زیادی است. در حال حاضر توریهای فلزی در انواع مختلفی تولید می شوند که دارای ویژگیها و قیمتهای متفاوتی می باشند. از توری فلزی در صنایع مختلفی استفاده می شود و با توجه به اندازه چشمه، کاربردهای گوناگونی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای جلوگیری از ورود اشعه های فرکانس رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

در برنامه های کاربردی مانند نرده های امنیتی و موانع ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

از چشمه بسیار ریز آن جهت جلوگیری از ورود حشرات به درون ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به کاربرد فراوان توریهای فلزی،همچون توری پلاستیکی کارخانه های زیادی این کالا را با کیفیت عالی تولید می کنند، در گذشته خرید و فروش این کالا به صورت حضوری انجام می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش جدید و مقرون به صرفه ای جهت عرضه این کالا ابداع شد، امروزه انواع مختلف توریهای فلزی به صورت اینترنتی توسط مراکز و نمایندگیها عرضه می شود و مشتری می توانند به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی کالای مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

توری فلزی ریز درشت بافت مشبک

اگر بخواهیم راجب این موضوع صحبت کنیم که توری فلزی چیست بایستی مورد را بگویم که از تارو پودهای فولادی است که از سیمهای مفتولی به کار رفته است. نمونه ریز درشت بافت مشبک آن تنوعهای ساده و آجدار هستند یعنی اگر بخواهیم توضیح دهیم باید اشاره کنیم به این موضوع که این توریهای فلزی شکل رولی هستند. انواع توریهای فلزی در تنوعهای گابیون پرسی حصاری مرغی سرندی فرنگی وجود دارند با توجه به کاربردهای که شما خواهید داشت می توانید از آن استفاده های قابلی را ببرید اما در خصوص اینکه توری گابیون به چه شکل است باید توضیح دهیم که این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند و همچنین ضد زنگ می باشند و معمولاً در بستر جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگها در جاده ها استفاده می شود.

اما با توجه به مواردی که اشاره شد نمونه توری پلیسه دبل ریز بافت معمولا مشتری بیشتری از توری فلزی بافت مشبک دارد، اما نوع دیگری از توری وجود دارد به نام توری جوشی یا مش که با توجه به نمونه های دیگر توریها معمولاً از میلگرد و از مفتول سیاه مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً  به  شکل این توریها را تهیه و تهویه می‌کنند که نحو قرارگرفتنش افقی و  عمودی است که روی یکدیگر قرار می گیرند، دیده شده که با این کار بسیار مستحکم و محکم می شوند ولی انعطاف پذیری بالایی را ندارند و معمولا همگان این تصور را دارند. در خصوص اندازه های این میلگردها معمولا نمونه ساده اش در اندازه شش و هشت، همچنین نمونه آجدار آن در اندازه های هشت ده دوازده و چهارده هست.

توری فلزی اصفهان مشهد کرمانشاه

یکی از وسایل حفاظتی که امروزه مورد استفاده ی انسانها می باشد توری فلزی و توری مگنتی است که شهرهای اصفهان، مشهد و کرمانشاه از شهرهای سرآمد در تولید این محصول می باشند. توریهای فلزی از سیم مفتول و گالوانیزه شده تولید شده که به اشکال گوناگون آنها را به هم تنیده کرده و می بافند، همچنین توری فلزی به دو شکل ساده و آجدار تولید می شود که هر کدام موارد مصرف متفاوتی دارند. از موارد مصرف این محصول می توان به استفاده در پادگانها، محیطهای شهری اطراف بزرگ راه ها، کارخانجات و صنایع بزرگ، بخش کشاورزی جهت نگه داری از حیوانات و پرندگان، حفاظ ویلاها و باغها و غیره اشاره نمود که هر کدام از این موارد نیاز به نوعی خاص از این محصول می باشد.

همان طور که گفتیم توری فلزی کرمانشاه بسیار محبوب می باشد و این شهر از جمله شهرهایی است که انواع توری فلزی و توری پلیسه را تولید کرده و به دست مصرف کننده می رساند، اما دوام و ماندگاری این محصول از مهم ترین بخش استفاده از آن می باشد. چرا که در صورت تولید این محصول از مواد بی کیفیت به زودی شاهد زنگ زدگی و خراب شدن آن می باشیم که برای مصرف کننده بسیار گران تمام شده و نیاز است تا دوباره نسبت به خرید و نصب آن اقدام کند. به همین جهت و برای جلوگیری از افزایش هزینه های مصرف کننده مجموعه ی ما بر آن شده است تا محصولات با کیفیت را تولید نموده و در تولید محصولات خود ذره ای کوتاهی ننماید.

پست بعدی

ایران حامی همیشگی فلسطین باقی می‌ماند/ حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر بایدن به منطقه است

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| معاون اول رییس جمهور حملات مجدد رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد. محمد مخبر در حاشیه مراسم عزاداری روز عاشورا، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان، جسارت جدید و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را از نتایج سفر رئیس جمهور آمریکا به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000