طارمی کاپیتان سابق پورتو را مات و مبهوت کرد

اعتمادآنلاین|

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو فصل جدید لیگ پرتغال را طوفانی آغاز کرد.

​به گزارش فارس، طارمی در بازی هفته اول لیگ پرتغال با دبل مقابل ماریتیمو بار دیگر توانایی هایش را به رخ فوتبال اروپا کشاند. ستاره ایرانی با این درخشش بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در همین رابطه خورخه کاستا کاپیتان سابق پورتو در مصاحبه با نشریه «رکورد» پرتغال به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و گفت: طارمی یکی از بهترین خریدهای سال های گذشته لیگ پرتغال به شمار می آید. او باعث می شود تا تفاوت بازیکن خارجی و داخلی را احساس کنیم.

وی افزود: او بهترین مهاجم کنونی پرتغال است. عملکرد درخشان طارمی ما را به یاد سال های گذشته می اندازد که بازیکنان خارجی با کیفیتی در لیگ مثل درولوویچ و زاهوویچ داشتیم.

روزنامه «رکورد» پرتغال هم به بهانه این مصاحبه به گذشته ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: «طارمی تنها به یک سال نیاز داشت تا در ریوآوه باشد و با زدن 18 گل توانایی اش را نشان داد و به یک تیم بزرگ منتقل شد.

طارمی در یک فصل به همراه ریوآوه در تمام مسابقات ۲۱ گل در ۳۷ بازی به ثمر رساتد تا با انتقالی 4 و نیم میلیون یورویی راهی پورتو شود.

پست بعدی

نخستین رئیس جمهور چپ گرای کلمبیا سوگند یاد کرد/قول "گوستاوو پترو" برای متحد کردن کلمبیا

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| پترو که سابق بر این از اعضای گروه چریکی M-۱۹ بود یکشنبه به عنوان رئیس جمهوری کلمبیا و در حالی سوگند یاد کرد که ۱۰۰ هزار تن از جمله فیلیپه ششم پادشاه اسپانیا به همراه ۹ رئیس جمهوری آمریکای لاتین در این مراسم دعوت بودند. به گزارش ایسنا، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000