تل‌آویو، فرودگاه بن‌گوریون و اماکن دیگر را با 60 موشک هدف گرفتیم

اعتمادآنلاین|

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو، فرودگاه بن‌گوریون، بئرالسبع، عسقلان، نیفوت و سدیروت را با ۶۰ موشک هدف گرفته است.

به گزارش فارس، سرایا القدس در ادامه بیانیه خود نام عملیات کنونی را که از ساعت ۲۱ دیشب (جمعه شب/ ۱۴ مرداد) آغاز کرده « وحدة الساحات» (وحدت میادین) اعلام کرد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی سپس بر ادامه عملیات در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید و اعلام کرد، روحیه رزمندگانش در بهترین وضعیت است.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۱ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

پست بعدی

جهش بورس در بین التعطیلین

ش آگوست 6 , 2022
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی مواجه شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000