اکنون ساعات تعیین کننده‌ای در وین است/ باید هرچه زودتر اطمینان ایران جلب شود

اعتمادآنلاین|

یک دیپلمات ایرانی در وین گفت:پایداری توافق در توازن آن است؛ اطمینان در مقابل اطمینان. مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شدند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده‌اند و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سواستفاده علیه ایران در آینده باشند.

به گزارش ایرنا، این دیپلمات که نامی از او ذکر نشده است در ادامه عنوان کرد: اکنون ساعات در وین تعیین کننده است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی جلب شود.

این دیپلمات ایرانی افزود: تمرکز بر روی برخی مسائل حاشیه‌ای که از موضوعات اصلی فاصله معناداری دارند، نشان‌دهنده عدم جدیت طرف مقابل است.اطمینان طرف‌های اقتصادی برای کار پایدار، بلندمدت و بدون دغدغه با ایران یک اصل خدشه‌ناپذیر توافق است.

پست بعدی

پاسخ امیرعبداللهیان به ابهامات پیش‌نویس توافق وین در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| ​حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، به سوالات و ابهامات مطروحه در خصوص نحوه اجرای قانون راهبردی مجلس و مذاکره برای لغو تحریم ها پاسخ داد. به گزارش ایسنا، در این جلسه پژمان فر رییس کمیسیون و آقایان نبویان، خضریان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000