افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید اوپک پلاس در ماه سپتامبر

اعتمادآنلاین|

بر اساس تصمیم امروز (چهارشنبه، ۱۲ مردادماه) نشست وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس، تولید نفت خام کشورهای عضو این ائتلاف ۱۰۰ هزار بشکه در ماه سپتامبر افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، به نقل از وزارت نفت، اوپک پلاس در واکنش به فروپاشی تقاضا در اوج بحران شیوع ویروس کووید-۱۹، تولید خود را از ماه مه سال ۲۰۲۰، ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز معادل حدود ۱۰ درصد از تقاضای جهانی محدود کرد، اما پس از آن زمان با بهبود تقاضا، محدودیت عرضه را به مرور تسهیل کرده است، این مقدار افزایش عرضه (۹.۷ میلیون بشکه در روز) روی کاغذ به پایان خط رسیده است و آن‌گونه که منابع آگاه اعلام کردند مقدار تعهد اوپک پلاس در ماه ژوئن ۳۲۰ درصد بوده، یعنی این ائتلاف حدود ۳ میلیون بشکه در روز کمتر از سهمیه‌های تعیین‌شده در ماه ژوئن تولید کرده است.

اعضای این ائتلاف تصمیم گرفتند سی‌ودومین نشست مشترک اوپک پلاس پنجم سپتامبر (۱۴ شهریورماه) برگزار شود.

1

پست بعدی

هشدار سازمان ملل در باره شرایط بسیار خطرناک نیروگاه هسته ای اوکراین/ چرنوبیل جدید در راه است؟

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که شرایط نیروگاه زاپوریژیا در شهر انرهودار در جنوب شرقی اوکراین که در اوایل مارس و اندک زمانی پس از حمله ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه) روسیه تحت تسلط نیروهایش قرار گرفت، روز به روز خطرناک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000