صادرات ترشی قیسی زرد آلو+ طبع قیسی زرد آلو

قیسی یکی از تنقلات و میان وعده های بسیار خوشمزه و مفیدی می باشد که از دیر باز مورد علاقه ی بسیاری از افراد بوده است. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که طبع قیسی زرد آلو گرم است یا سرد، و برای پاسخ به این سوال باید گفت که طبع آن گرم و خشک است. برای آشنایی با این خوراکی خوشمزه و مقوی با ما همراه باشید.

قیسی می تواند کم‌خونی را درمان کند، قادر به افزایش شیر مادران در دوران بارداری می باشد، برای پوست نیز بسیار مفید است، بینایی را بهبود می بخشد، برای درمان یبوست موثر است، باعث رفع سوءهاضمه می شود، برای جلوگیری از سرفه بسیار مفید می باشد، باعث جلوگیری از خون‌ریزی می شود، متابولیسم بدن را بهبود می بخشد، انرژی بدن را بهبود می بخشد و سایر مزایا در بالاتر توضیح دادیم این که می پرسند قیسی زرد آلو گرم است یا سرد باید بگوییم که طبع آن گرم و خشک می باشد و این قیسی خوشمزه دارای فواید بسیار زیاد می باشد از جمله: کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین A، ویتامین C ، بتاکاروتن، آهن، فیبر رژیمی و ویتامین K است. با توجه به دارا بودن این همه ویتامین و مواد مغذی، برای بدن نیز دارای سود و فایده بسیار زیاد می باشد.

همان طور که ذکر شد طبع قیسی زرد آلو گرم و خشک است و این خوراکی خوشمزه به همراه کشمش سبز علاوه بر طعم عالی که دارد دارای فواید بسیار زیادی نیز می باشد از جمله: مفید است برای تقویت سیستم ایمنی بدن، به کاهش وزن کمک می کند  و

می تواند کم‌خونی را درمان کند، قادر به افزایش شیر مادران در دوران بارداری می باشد، برای پوست نیز بسیار مفید است، بینایی را بهبود می بخشد، برای درمان یبوست موثر است، باعث رفع سوءهاضمه می شود، برای جلوگیری از سرفه بسیار مفید می باشد، باعث جلوگیری از خون‌ریزی می شود، متابولیسم بدن را بهبود می بخشد، انرژی بدن را بهبود می بخشد و سایر مزایا در بالاتر توضیح دادیم این که می پرسند قیسی زرد آلو گرم است یا سرد باید بگوییم که طبع آن گرم و خشک می باشد و این قیسی خوشمزه دارای فواید بسیار زیاد می باشد از جمله: کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین A، ویتامین C ، بتاکاروتن، آهن، فیبر رژیمی و ویتامین K است. با توجه به دارا بودن این همه ویتامین و مواد مغذی، برای بدن نیز دارای سود و فایده بسیار زیاد می باشد.

قیسی زرد آلو منبع بسیار عظیم و غنی از سلولز و پکتین می باشد است که با توجه به این موارد یک ملین بسیار قوی محسوب می شود و در درمان یبوست بسیار مفید می باشد. قیسی برای تقویت کردن و بهبود بخشیدن به  عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد‌. وجود مقادیر بالا ی فیبر در آن نیز برای روند درمان یبوست و مشکلات شکمی موثر است.

همچنین به دلیل مواد موجود در آن ذکر شد که برای سرفه و جلوگیری از سرطان ریه نیز بسیار مفید است؛ قیسی باعث افزایش فعالیت کبد نیز می شود که این کار در درمان بیماری های کبد و کبد چرب نیز موثر است. و باعث سم زدایی و دفع مواد زاید از بدن می شود.

ترشی قیسی زردآلو

بیشتر افراد به خوردن انواع ترشی ها همچون ترشی انبه علاقه زیادی دارند و بسیار طرفدار ترشی ها هستند ترشی قیسی زردآلو یکی از ترشی هایی است که بسیار مورد علاقه افراد بوده و شما می توانید آن را به راحتی با دستوری ساده در منزل تهیه کنید.

برای تهیه دسر قیسی شما می توانید همانند ترشی قیسی زردآلو به راحتی یک ترشی خوش مزه داشته باشید و برای این کار می توانید از دو روش بسیار ساده استفاده کنید.

دسر قیسی زردآلو را همچون کمپوت زردآلو نیز که دستور تهیه آن در بالا ذکر شده است می توانید با همین روش بعد از تهیه یک قیسی لذیذ آن را نیز تهیه کنید.

ابتدا یک سینی توری را روی یک سینی شیرینی پزی قرار دهید زردآلوها را جدا کرده و آن را از وسط نصف کنید و روی سینی بچینید و اجازه دهید تا به مدت 3 روز تا 7 روز در معرض نور خورشید خشک شود.

تجارت و صادرات قیسی زردآلو + قیمت خرید و فروش روز قیسی زردآلو

بهتر است بدانید که قیسی زردآلو همان برگه می باشد که از خشک کردن میوه آن به دست می آید. امروزه تجارت و صادرات آن بسیار پر رونق بوده همچنین قیمت خرید و فروش روز آن در فضای مجازی قابل دسترسی می باشد.

البته باید به این موضوع نیز اشاره شود که صادرات قیسی زردآلو ایران بسیار رونق داشته است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب توانسته بهترین قیسی های زردآلو را تولید و عرضه کند همچنین به دلیل پر بار بودنش از صادرات خوبی برخوردار می باشد.

کشور هایی همچون: ازبکستان، اذربایجان و دیگر کشور ها اقلیم و شرایط صادراتی خوبی را دارند و توانسته اند بهترین قیسی ها را صادرات کنند جالب است بدانید که کشور عراق تا به امروز بالا ترین میزان خرید قیسی را از ایران داشته است که این مورد برای تولید کننده های ایرانی محصول یک امتیازعالی به حساب می آید.

پست بعدی

ببینید | تعهدهای رئیسی یک سال قبل در مراسم تحلیف

چ آگوست 3 , 2022
یک سال پیش، ابراهیم رئیسی سکان هدایت دولت را به دست گرفت و از همان روز نخست تعهدهای خود را به زبان آورد. به نظر شما کدام‌یک از این وعده‌ها بعد از یک‌سال به بار نشسته است؟

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000