ببینید | اولین فیلم از درگیری امروز نیروهای مرزبانی ایران با طالبان

عدم رعایت خط مرزی ایران توسط نیروهای طالبان باز هم باعث درگیری شد. این رویداد بار دیگر به دلیل عدم مراعات خط مرزی ایران و افغانستان توسط نیروهای طالبان رخ داده است. نیروهای طالبان با درک غلط از خط مرزی تصور می‌کنند که دیوار احداث شده مرز بین ایران و افغانستان است حال آنکه چنین نیست و طی ماه‌های گذشته نیز مسئولان مرزبانی ایرانی سعی کرده‌اند آنان را نسبت به موضوع توجیه کنند. با این حال ساعتی پیش برخی نیروهای طالبان با وارد شدن به همین منطقه سعی می‌کنند بر روی کپری که در این محدوده (بین دیوارها و رودخانه) قرار دارد پرچم طالبان را نصب کنند که با واکنش متناسب نیروهای ایرانی مواجه می‌شوند و این مسئله منجر به تبادل آتش میان طرفین می‌شود. در حال حاضر درگیری‌ها متوقف شده است.

پست بعدی

دعوای منچستریونایتد با رونالدو بالا گرفت/ اظهارات قاطع سرمربی باشگاه

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| امروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال زیر 21 ساله منچستریونایتد به مصاف رایو وایکانو خواهد رفت. ​به گزارش فارس، در این مسابقه کریستیانو رونالدو نیز حضور خواهد داشت و در ترکیب یونایتد بازی خواهد کرد. فوق ستاره پرتغالی که یک ماه پیش درخواست خروج داده بود، هنوز نتوانسته تیمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000