بایدن به این دلایل تک‌دوره‌ای می‌شود/ افت 16درصدی رئیس‌جمهور آمریکا در کمتر از 2 سال

اعتمادآنلاین|

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه خبری «هیل»، نتایج نظرسنجی موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد ۳۸ درصد از آمریکایی‌ها کار او به عنوان رئیس جمهور را تأیید می‌کنند.

این میزان در ماه گذشته ۴۱ درصد بود. در نظرسنجی‌هایی که توسط موسسه گالوپ انجام شده، محبوبیت بایدن هنگام ورود به کاخ سفید ۵۷ درصد بود.

طبق تفکیک حزبی نتایج این نظرسنجی، محبوبیت بایدن میان دموکرات‌ها ۷۸ درصد، میان افراد مستقل ۳۱ درصد و میان جمهوری‌خواهان به ۵ درصد رسیده است.

بر همین اساس، محبوبیت بایدن در میان حامیان حزب دموکرات، نسبت به نظرسنجی ماه قبل ۷ درصد کاهش یافته است.

طبق آمار گالوپ، میانگین محبوبیت بایدن در یک و سال و نیمی که وارد کاخ سفید شده، ۴۰ است که بدترین عدد در تاریخ روسای جمهور آمریکا است.

«دونالد ترامپ» و «جیمی کارتر» روسای جمهور پیشین آمریکا با ۴۲ درصد محبوبیت در یک سال و نیم اول ریاست جمهوری، در رده‌های بعد از بایدن قرار دارند. کارتر و ترامپ هردو روسای جمهور تک دوره‌ای بودند.

نتایج یک نظرسنجی جدید از سوی شبکه خبری «سی‌اِن‌اِن» نیز نشان می‌دهد ۷۵ درصد از رأی‌دهندگان دموکرات و مایل به دموکرات‌ها خواستار آن هستند فردی غیر از جو بایدن به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ۲۰۲۴ معرفی شود.

با این حال «کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که بایدن قصد دارد در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شرکت کند.

پست بعدی

عکس قدیمی بازیگر تلویزیون کنار پدرش/ عکس

ش جولای 30 , 2022
حمید گودرزی با انتشار عکسی در استوری اینستاگرامش، از خاطرات پدرش نوشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000