تشکیل جلسه مدیریت بحران کمیته امداد تهران در پی سیل و رانش زمین

اعتمادآنلاین|

پس از بازدید میدانی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، قائم مقام مدیرکل و مدیران ستادی و اجرایی این نهاد از مناطق سیل‌زده منطقه امام زاده داوود (ع) در منطقه ۵ تهران و روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه جلسه اضطراری مدیریت بحران در سالن شورا این نهاد تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، پرپنچی بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و تجهیزات برای امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان تحت حمایت این نهاد تاکید کرد و خواستار گزارش و جبران خسارات مالی وارده به سیل‌زدگان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: طی ارزیابی های انجام شده تاکنون گزارش خسارت سیل به شش خانواده تحت حمایت کمیته امداد در روستای مزداران از توابع شهرستان فیروزکوه اعلام شده و رؤسای ادارات حمایت‌های اجتماعی، پذیرش مددکاری، کارشناس مسئول مدیریت بحران و رئیس اداره فیروزکوه در محل روستای مزداران در جهت خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: در همین جهت نیز مقرر شد علاوه بر امدادرسانی‌های اولیه از جمله اسکان موقت اقدامات لازم در جهت ارزیابی خسارت‌های وارد شده به مسکن، دام‌های حاصل از اجرای طرح‌های خودکفایی، لوازم ضروری منزل، گزارش‌های مورد نیاز تهیه و به ستاد مدیریت بحران کمیته امداد استان تهران به منظور پیگیری‌های لازم اعلام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز خانواده‌های تحت حمایت برای تعمیر و احداث مسکن، ودیعه مسکن برای اسکان خانواده در صورت نیاز به احداث مسکن، پرداخت وام اشتغال، تأمین لوازم ضروری منزل، سبد کالا در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه با کارشناسان بنیاد مسکن نیز به منظور پیگیری امور مسکن خانواده‌های آسیب دیده از سیل و رانش زمین در مناطق سیل زده هماهنگ هستیم، یادآور شد: پیگیری‌های لازم برای همه خانواده‌های تحت حمایت در صورت خسارات ناشی از سیل و رانش زمین در مناطق آسیب دیده استان تهران در حال انجام و این پی گیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

پست بعدی

سقوط بالگرد نظامی گرجستان در دره؛ 8 خدمه کشته شدند

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| یک فرود بالگرد نظامی گرجستان حین انجام ماموریت نجات سقوط کرد و هشت خدمه آن جان باختند. ​ به گزارش فارس، به گزارش خبرگزاری «ترند نیوز»، «واختانگ گوملائوری» وزیر کشور گرجستان روز شنبه گفت که تمام هشت سرنشین این بالگرد بر اثر سقوط این بالگرد جان خود را از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000