انسداد ۱۴ محور مواصلاتی بخاطر سیل/ توصیه پلیس به شهروندان

اعتمادآنلاین|

سرهنگ محبی، معاون عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی کشور بعد از بارندگی‌های اخیر گفت: تدابیر لازم به استان‌های سراسر کشور برای آمادگی در مقابله با سیل ابلاغ شده است. هر محوری که با رخ دادن بارندگی ناایمن شناخته شود و برای شهروندان و رانندگان خطرناک باشد مسدود خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تا الان هیچ گزارشی مبنی بر تصادف منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی درگیر بارندگی و سیل گزارش نشده است.

به گفته معاون عملیات پلیس راه کشور، پنج محور اصلی و ۹ محور غیراصلی به علت ناایمن بودن در اثر بارندگی و خطر سیل مسدود شده و ماموران ما در حال تلاش برای بازگشایی آنها هستند البته محورهای بازگشایی شده هر لحظه احتمال مسدود شدن مجدد را دارند.

سرهنگ محبی به شهروندان توصیه کرد با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی‌ها تا روز دوشنبه از تردد غیر ضروری پرهیز کنند و تا مساعد شدن شرایط سفرهای خود را به تعویق بیندازند.

پست بعدی

دیدار ایران با اروگوئه و سنگال؛ در حال نهایی شدن؟

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| اروگوئه و سنگال دو تیم قدرتمند آمریکای جنوبی و آفریقا گزینه‌های نهایی فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار دوستانه هستند. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران آماده برگزاری دو دیدار دوستانه در پنجره بازی‌های ملی (فیفادی – FIFA DAYS) می‌شود. فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل رایزنی خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000