حجاب حتی جزو اصول و فروع دین هم نیست؛ فروعِ فروعِ فروع دین است

اعتمادآنلاین|

آیت الله ایازی گفت: حکم حجاب مسلماً جزو اصول و فروع دین نیست؛ فروعِ فروعِ فروع دین است/ مسائل اصلی کشور به فراموشی سپرده شده و دنبال چیزهای تصنعی و مشغول کردن رفته اند/ مسائل دینی، اخلاقی و معنوی با ترساندن و تهدید کردن حل نمی‌شود

به گزارش جماران، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در همه کشورهای اسلامی بسیاری از زنانی داریم که حجاب را رعایت نمی‌کنند اما نماز می‌خوانند، روزه می‌گیرند و دستورات دینی را عمل می‌کنند و خیلی به دستورات اخلاقی توجه می‌کنند.

من 20 سال پیش عرض کردم که مسأله حجاب یک مسأله فرهنگی است. اگر این را به یک مسأله حکومتی تبدیل کنیم، آثار و توابع بسیار بدی برای جامعه خواهد داشت .

آن وقت رفتارهایی که در مسأله حجاب پیش می‌آید هم تبدیل به یک مسأله سیاسی در برابر حکومت می‌شود و همه کسانی که می‌خواهند به‌نوعی با حکومت تعارض کنند، از این شیوه استفاده می‌کنند؛ و این نه تنها به مسأله حجاب کمک نمی‌کند، بلکه روزبه‌روز مسأله بی‌حجابی را گسترش می‌دهد.

پست بعدی

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی: شعار"اقتصاد را به برجام گره نمی زنیم"به درد انتخابات می خورد/توافق دولت روحانی را امضا کنید،سندش هم بنام شما باشد

ش جولای 30 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این سؤال که" مذاکرات برجامی در چه مرحله‌ایست و آیا به توافق منتهی خواهد شد یا بی‌نتیجه خواهد ماند؟" سؤال مهمی است که این روزها در مجامع مختلف سیاسی و حتی خانوادگی، اداری و کسب و کار مطرح است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000