ایرانی‌ها تمام مواد غنی شده مورد نیاز خود را بدست آورده اند / آن‌ها می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی سلاح هسته‌ای داشته باشند

اعتمادآنلاین|

رئیس جمهوری سابق آمریکا ادعا کرد که ایران در دولت جو بایدن رئیس جمهوری کنونی به سلاح هسته ای نزدیک تر شده است.

به گزارش ایرنا، ترامپ در سخنانی در نشست محافظه کاران در تامپا فلوریدا مدعی شد: آنها تمام مواد غنی شده مورد نیاز خود را بدست آورده اند. آنها می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی سلاح هسته ای داشته باشند. من از چند ماه یا کمتر از این زمان صحبت می کنم. شاید همین حالا هم یکی داشته باشند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود مدعی شد: ایران هسته‌ای حتی از آنچه دموکرات‌های افراطی چپ برای ویران کردن کشورمان انجام داده‌اند، جهان را منفی تر خواهد کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: زمانی که ایران سلاح هسته ای داشته باشد، بازی کاملاً متفاوت خواهد شد. این یک اتفاق وحشتناک است که برای آمریکا رخ داده است. آمریکا هرگز در چنین موقعیتی قرار نداشته است.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش به انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا اشاره کرد و گفت: انتخابات دزدیده شد، در آن تقلب شد و اکنون کشور ما به طور سیستماتیک در حال نابودی است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا ادامه داد، در حال حاضر، چین از تریلیون‌ها دلاری که از ما دریافت کرده است استفاده می‌کند تا ارتشی بهتر از ارتش آمریکا ایجاد کند.

ترامپ تاکید کرد: ما به ملتی تبدیل شده ایم که دیگر در جهان به آن احترام نمی گذارند و به سخنان آن گوش نمی دهند.

پست بعدی

حمله راکتی به یک شرکت اماراتی در شمال عراق

د جولای 25 , 2022
اعتمادآنلاین| شرکت اماراتی «دانی گاز» واقع در شهرستان «جمجمال» استان سلیمانیه منطقه کردستان عراق، دوشنبه شب هدف حمله راکتی قرار گرفت. به گزارش ایسنا، منابع خبری گزارش دادند که امشب پنج فروند راکت کاتیوشا، به سمت شرکت اماراتی «دانی گاز» شلیک شده است. هنوز هیچ گونه گزارشی درباره تلفات و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000