عکاسی کنار رودخانه دز دو قربانی گرفت

اعتمادآنلاین|

روح‌اله بهشتی‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه دز، سریعا اکیپ امداد نجات ایستگاه شماره ۲ دزفول به محل گزارش شده واقع در بوستان ساحلی علی کله اعزام شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه اتفاق افتاد، جوان ۲۲ ساله‌ای که با عمو و دختر عموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشدار دهنده، هنگام عکس گرفتن سر خورده و درون آب سقوط می‌کند.

بهشتی‌فرد ادامه داد: در این حین عموی این فرد برای کمک کردن به برادرزاده اقدام می‌کند ولی متاسفانه منجر به مرگ هر دو نفر می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش‌نشانان‌ جسم بی جان عمو و برادرزاده را از آب خارج کرده و در اختیار نیروهای اورژانس ۱۱۵ قرار دادند اما متاسفانه عملیات احیای قلبی نتیجه‌بخش نبود و در نهایت این مرد ۵۰ ساله و جوان ۲۲ ساله به سردخانه باغ بهشت منتقل شدند.

پست بعدی

علت تأخیر در تشکیل دولت عراق از زبان عضو ائتلاف الفتح

ی جولای 24 , 2022
اعتمادآنلاین| «علی الفتلاوی» عضو ائتلاف الفتح امروز یکشنبه با اشاره به علل تأخیر در تشکیل دولت جدید عراق، تأکید کرد که در هفته جاری فردی را برای تصدی منصب نخست وزیری معرفی خواهند کرد. ​به گزارش فارس، وی در مصاحبه با وبگاه «السومریة نیوز» گفت: یکی از دلایل تأخیر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000