بانک‌ها امسال به ۹۶ درصد مستاجران وام ودیعه مسکن ندادند!

اعتمادآنلاین|

براساس اطلاعات رسیده از یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی، تا ابتدای مردادماه سال ۱۴۰۱، تعداد ۴۱۱ هزار ۹۳۷ متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا کنون در سامانه ثبت‌نام دریافت تسهیلات مرتبط با مستاجران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فارس، بر این اساس از مجموع افراد ثبت نام کننده ۲۰۲ هزار ۴۷۹ خانواده مستاجر به عنوان متقاضی وحائز شرایط توسط وزارت راه و شهرسازی شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

با وجود معرفی ۲۰۲ هزار ۴۷۹ متقاضی واحد شرایط به بانک‌های عامل تا ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت راه، نظام بانکی تسهیلات ودیعه مسکن را تنها به ۸۲۵۵ متقاضی پرداخت کرده است.

با وجود اینکه روند پرداخت تسیهلات ودیعه مسکن توسط نظام بانکی نسبت به سال گذشته کمی بهبود پیدا کرد است اما پرداخت تسهیلات به ۴ درصد مستاجران همچنان عملکرد مناسبی تلقی نمی‌شود.

پست بعدی

ورود گروه نیلگام به اکوسیستم استارت آپی

ی جولای 24 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد امینی، مدیرعامل نیلگام از ورود جدی این مجموعه به اکوسیستم استارت آپی ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی نیلگام، وی با اشاره به اینکه فرایند اقدام های منتهی به سفر و مهاجرت و صدور ویزا نیاز به روندی سریع و سهولت دارد، افزود: در نیلگام بنا را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000