بشنوید| توضیح استاد مدیریت بحران درباره زلزله ۵.۷ ریشتری هرمزگان

بشنوید| توضیح استاد مدیریت بحران درباره زلزله ۵.۷ ریشتری هرمزگان

دکتر فریبرز ناطقی الهی، در پی رخداد زمین‌لرزه تازه استان هرمزگان به بزرگی ۵.۷ ریشتر در حوالی بندرخمیر توضیحاتی را به صورت صوتی ارائه کرده که می شنوید.

دریافت 4 MB فریبرز ناطقی الهی، بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در فایل صوتی ارسالی برای گروه نخبگان خبرآنلاین گفت: لازم است برای آرامش بیشتر مردم استاد و مدیریت بحران بهتر، توضیحات زیر مد نظر قرار بگیرد. بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، هرمزگان امروز 6 بار لرزیده است.
تاکید وی بر زلزله های باند شمالی از هرمزگان تا شمال ایران و غرب با تاکید و اهمیت به زلزله احتمالی تهران است که دقت بیشتر را به مسئولان امر می دهد. افزایش نگرانی‌هایم برای زلزله تهران توصیه های این استاد مدیریت بحران را می شنوید.

/6262

پست بعدی

برق در برخی روستاهای کانون زلزله قطع شده است

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| کانون دو زلزله 5.7 و 5.8 ریشتری امشب در نزدیکی کانون سه زلزله مهیب بامداد 11 تیرماه بوده است. ​به گزارش فارس، از روستاهای کنخ، گاومیری، سنگ سیاه و گنایی بخش مهران شهرستان بندرلنگه خبر می‌رسد که برق در این روستاها قطع شده است و برخی خانه‌ها نیز تخریب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000