گزارشی از خسارت جدی در زلزله بندرخمیر و بندرلنگه نداشته‌ایم

اعتمادآنلاین|

​مختار سلحشور مدیرکل هلال احمر هرمزگان امشب اظهار کرد: 6 تیم ارزیاب بدنبال وقوع زلزله 5.7 و 5.8 ریشتری در مرز میان دو شهرستان بندرلنگه و بندرخمیر به این مناطق اعزام شدند و از دهیاران و بخشداران مناطق کانونی زلزله نیز گزارش گیری شده است.

به گزارش فارس، وی عنوان کرد: خسارت جدی از مناطق زلزله زده امشب در بخش مهران شهرستان بندرلنگه نداشته‌ایم و با وجود شدت زلزله، بحمداله خسارات در حد ترک خوردگی محدود برخی منازل مردم است.

به گفته مدیرکل هلال احمر هرمزگان، همه یگان‌های هلال احمر در هرمزگان در آماده باش کامل قرار دارند و اکیپ‌های هلال احمر شهرستان بندرخمیر و بندرلنگه نیز در منطقه حضور یافته‌اند و ارزیابی‌ها در حال تکمیل است.

پست بعدی

نقص فنی در پرواز سیرجان-تهران/دود کابین هواپیما را فراگرفت؛ مسافران سالم هستند

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| رییس فرودگاه سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان توضیح داد: پرواز ساعت ۲۰ امشب سیرجان -تهران هواپیمایی ماهان پس از پنج دقیقه پرواز اعلام کرد به دلیل نقض فنی برمی گردد و باند آماده باشد. به گزارش ایرنا، محمد موسایی‌پور به خبرنگار ایرنا افزود: دود در کابین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000