مقصران حادثه استهبان تحت تعقیب و مجازات قرار خواهند گرفت

اعتمادآنلاین|

با دستور رئیس کل دادگستری استان فارس کارگروه ویژه مرکب از دستگاه‌های اجرایی و اداره کل بازرسی استان جهت بررسی ابعاد مختلف حادثه سیل استهبان تشکیل شد.

​به گزارش فارس، سید کاظم موسوی و‌ دادستان فارس از مناطق سیل‌زده شهرستان استهبان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: امیدواریم با خدمت رسانی دستگاه‌های متولی ضمن تسریع در روند جبران خسارات وارده، از آلام ‌ و دردهای افراد آسیب دیده و بازماندگان این حادثه تلخ کاسته شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی ویژه از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و اداره کل بازرسی استان جهت بررسی ابعاد مختلف حادثه عنوان کرد: در این کارگروه، پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت زیان دیدگان و کاهش تألمات روحی آنان انجام می‌شود همچنین وضعیت تکالیف دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و میزان قصور احتمالی که منجر به فوت و‌ مصدومیت تعدادی از هموطنان شده پیگیری می‌شود.

پست بعدی

نرخ بهره بین بانکی به 21.31 درصد افزایش یافت

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ‌های بهره در بازار پول به نرخ‌های سود در سایر بازارها جهت می‌دهد. ​به گزارش فارس، در واقع این نرخ، قیمت ذخایر بانک‌ها بوده و زمانی که آنها در پایان دوره مالی کوتاه‌مدت اعم از روزانه یا هفتگی، دچار کسری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000