کنایه تند سرمربی بایرن مونیخ به بارسلونا؛ در این بی‌پولی چگونه بازیکن می‌خرید؟

اعتمادآنلاین|

پس از خرید رابرت لواندوفسکی توسط بارسلونا، سرمربی بایرن مونیخ نسبت به خریدهای این تیم واکنش نشان داد و رفتار آنها را عجیب دانست.

به گزارش فارس، بارسلونا که به شدت با مشکلات مالی مواجه است در این تابستان خریدهایی مثل لواندوفسکی، رافینیا، کسیه و کریستینسن انجام داد و توانست با بازیکنی مثل دمبله نیز تمدید کند.

البته که کارهای فراوان و حتی عجیبی لاپورتا برای افزایش بودجه و سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی باشگاه انجام داد ولی این موضوع باعث تعجب سرمربی بایرن مونیخ شده است.

ناگلزمان گفت: آنها بازیکنان جدید زیادی می‌خرند نه فقط رابرت لواندوفسکی. نمی‌دانم چگونه به شما بگویم. بارسلونا تنها باشگاهی است که پول ندارد ولی بازیکن می‌خرد. این برای من بسیار عجیب و دیوانه‌کننده است.

شب گذشته جرارد رومرو عنوان کرد که بارسلونا با «ژولس کنده» به توافق رسیده و شاید یک خرید گران‌قیمت دیگر نیز این تیم انجام دهد. البته بارسا شدیداً نیازمند است تا هر طور شده فرانکی دی یونگ ، ممفیس دپای و ساموئل اومتیتی راهی تیم‌هایی دیگری شوند.

پست بعدی

قبض و بسط روابط واشینگتن با گروه طالبان

چ جولای 20 , 2022
اعتمادآنلاین| عماد حسینی- گرچه زلزله افغانستان اجازه نداده رسانه‌ها نگاه گسترده و عمیقی به آخرین دور از گفت‌وگو‌های انجام‌شده بین ایالات متحده و جنبش طالبان داشته باشند، اما جسته‌گریخته می‌توان از لابه‌لای اخبار به برخی از نتایج آن پی برد. به گزارش اعتمادآنلاین، منابع آگاه به رسانه‌های عربی خبر دادند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000