محرومیت ۲۵۰۰ دانش‌آموز عشایری از تحصیل

اعتمادآنلاین|

روزنامه شهروند در گزارشی از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان عشایر نوشت و به نقل از مدیرکل توسعه عدالت آموزشی خبر داد که ۲۵۰۰ دانش‌آموز عشایری از درس خواندن محروم هستند.

به گزارش شهروند، صفرعلی یازرلو، مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر درباره بازماندگان از تحصیل در مناطق عشایری تاکید می‌کند: «در مناطق عشایری حدود پنج‌هزار بازمانده از تحصیل داشتیم که براساس گزارش‌های دریافتی از استان‌ها، بیش از نیمی از این دانش‌آموزان جذب شده‌اند. در حال حاضر تلاش می‌کنیم باقی‌مانده دانش‌آموزان بازمانده هم به شیوه‌های مختلف سازماندهی شوند و کودکی خارج از مدرسه نداشته باشیم.»

یازرلو ادامه می‌دهد: «تلاش می‌کنیم در طول سال تحصیلی برای ارتقای کیفیت فرآیندهای یادگیری در کلاس‌های مناطق روستایی و عشایری، اقدامات موثری انجام شود تا بخشی از نقایص ایجادشده پس از غیرحضوری‌شدن کلاس‌ها به سبب گسترش ویروس کرونا جبران شود.»

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سهمیه امریه سربازی در هلال‌احمر تا ۲۵۰ نفر افزایش یافت

س اکتبر 18 , 2022
رئیس هلال‌احمر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش سهمیه امریه سربازی در هلال‌احمر گفت: با هماهنگی‌ها و توافقات انجام شده، این سهمیه در هلال‌احمر از ۱۰ نفر تا ۲۵۰ نفر افزایش یافت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000